Jimat untuk nasib baik dalam semua perkara dengan tangan anda sendiri

Sejarah kemunculan azimat berakar umbi dalam budaya Slav Purba. Benar, pada zaman dahulu semuanya dijelaskan oleh kuasa ajaib para dewa.

Orang ramai membuat simbol sihir dengan tangan mereka sendiri, penaung masing-masing adalah salah satu tuhan. Talismans adalah dari mata jahat, untuk menyelamatkan keluarga, meningkatkan kekayaan, mencapai tahap kreativiti baru.

Hari ini, seperti biasa, azimat untuk cinta dan peningkatan kekayaan sangat popular. Anda boleh membelinya di kedai-kedai khas, atau anda boleh membuatnya di rumah dari cara yang dibuat sendiri. Ia tidak begitu penting untuk membuat simbol yang diingini, adalah penting untuk mempercayai kuasa ajaibnya.

Apa yang boleh dianggap sebagai jimat?

Sudah tentu, hari ini terdapat banyak kedai esoterik yang menawarkan barangan suci untuk setiap rasa dan warna. Anda juga boleh memesan pembuatan azimat peribadi daripada ahli silap mata yang terlibat dalam perkhidmatan sedemikian.

Memang semua kaedah di atas adalah benar, tetapi perkara terbaik ialah membuat jimat dengan tangan anda sendiri. Hakikatnya ialah dengan membuatnya dengan tangan anda sendiri, anda memasukkan zarah tenaga anda, yang sangat meningkatkan tindakan.

Ia tidak biasa bagi azimat untuk mendedahkan dirinya. Anda mungkin perasan bahawa barang-barang kecil yang diperoleh secara tidak sengaja, pakaian, haiwan yang dibawa masuk ke dalam rumah, tiba-tiba mula "bekerja" untuk kejayaan dan nasib. Bertemu dengan jimat seperti itu bukan secara tidak sengaja, dia memikat anda dengan sesuatu: tekstur, warna, bentuk. Sekiranya azimat seperti itu tidak muncul dalam hidup anda, sudah cukup untuk membeli atau membuatnya sendiri. Apa yang boleh berfungsi sebagai azimat? Ia semua bergantung pada keutamaan, kerana azimat mesti disukai. Ia boleh jadi:

  • Cenderamata;
  • Syiling, ladam kuda;
  • Barang kemas: loket, kerongsang, cincin;
  • Produk Kulit;
  • Perkara yang diperbuat daripada kain;
  • Bijouterie;
  • Kerang;
  • Haiwan peliharaan;
  • Bunga, pokok, tumbuhan lain;

Adalah dinasihatkan untuk membeli azimat dari bahan semula jadi, mereka mempunyai tenaga hangat.

Perbezaan Nilai

Ramai yang tidak membezakan antara azimat, azimat dan azimat. Dengan sendirinya, mereka tidak mempunyai apa-apa kuasa, tetapi mereka mampu menarik dan meningkatkan tenaga Kosmos.

Azimat mempunyai kuasa hanya selepas ritual ajaib dilakukan ke atasnya. Untuk pembuatan mereka, mereka mengambil sesuatu yang tidak runtuh untuk masa yang lama, kerana azimat yang musnah boleh membahayakan pemiliknya.

Jimat tidak perlu dibuat khas. Perkara kecil itu menjadi jimat, tenaga yang memberi kesan kepada anda dengan cara yang paling positif, jadi anda ingin bersamanya sepanjang masa. Mereka tidak boleh didakwa, kerana mereka sudah mengandungi kod ajaib yang membawa tuah tanpa konspirasi.

Bagaimana untuk menjadikan sesuatu sebagai azimat? Loket, mainan lembut, apa-apa benda yang memberi kesan bermanfaat kepada anda boleh menjadi jimat. Pegang di tangan anda untuk merasai kesan berfaedahnya.

Azimat akan menyelamatkan anda daripada kegagalan, kekurangan wang. Anda boleh membuatnya sendiri dari bahan yang berbeza.

Nota pembuat simbol:

  • Ia adalah perlu untuk membuat di tempat yang tenang dan terpencil.
  • Azimat mesti dikenakan untuk membuat hubungan dengannya, menggunakan air, api, tanah, udara.
  • Bagaimana untuk mengecas? Celupkan dalam air, tanam dalam tanah, hanguskan dengan api, dedahkan pada angin.
  • Jimat itu tidak boleh ditunjukkan kepada sesiapa, supaya tidak mengurangkan kekuatannya.

Azimat mengikut tanda-tanda Zodiak

Item ajaib yang dipilih dengan betul memainkan peranan penting, oleh itu, perhatian harus diberikan kepada pematuhannya dengan kalendar astrologi.

Dengan azimat untuk nasib baik, dipilih mengikut tanda Zodiak, lebih mudah untuk mewujudkan pertukaran tenaga, anda akan "berteman" lebih cepat.

Untuk kejayaan dalam cinta

jimat wang runic

Anda boleh mengekod aliran kosmik untuk nasib baik di rumah tanpa menggunakan ahli silap mata yang mahal.

Untuk melakukan ini, pilih batu yang sepadan dengan tanda zodiak anda. Kemudian, menggunakan ukiran, lukis rune, kod Celtic atau Slavic di atasnya untuk mengarahkan aliran tenaga Cosmos ke arah yang betul. Tetapi tidak lebih daripada 3 aksara, supaya tidak mengelirukan aliran dalam item ajaib anda. Selalunya, ia adalah wang, kesihatan, cinta.

Untuk membuat corak ajaib, ambil kulit, kain tebal, tocang, tali, batu.

Loket untuk nasib baik

Cari dalam rune ajaib yang sepadan dengan nasib. Sapukan pada batu oleh pengukir yang berpengalaman, masukkan ke dalam bingkai. Katakan 3, 9 atau 12 kali konspirasi yang terdiri daripada dua atau tiga frasa, membisikkannya kepada pembantu ajaib. Nombor ini mesti dipatuhi dengan ketat.

Tali pinggang untuk nasib baik

Ia boleh menjadi gelang atau pembalut di dahi, yang dipakai oleh Slav pada zaman dahulu.

  1. Ambil reben tanpa corak panjang yang dikehendaki.
  2. Gunakan simbol Slavic untuk menarik tuah.
  3. Boleh disulam atau dianyam semasa menganyam.

kapsul ajaib

  • Jahit beg kain atau kulit.
  • Sapukan simbol Slavs "Alatyr".
  • Tambahan dengan batu yang cenderung untuk membawa tuah, ia boleh menjadi turquoise.
  • Di dalam, letakkan nota dengan doa perlindungan, rumput kering yang membawa kesihatan.
  • Lampirkan sehelai rambut orang yang anda sayangi jika anda mahukan perhatian dan kasih sayang orang tertentu.

Jika anda sudah berkahwin, maka Little Cap akan melindungi, melipatgandakan cinta anda. Untuk menambah perlindungan daripada mata jahat atau kerosakan, masukkan elemen yang akan melindungi anda daripada kesan kuasa gelap. Jangan letakkan unsur-unsur mantra cinta dalam beg atau bawa kejahatan kepada orang lain, semua kejahatan boleh melawan anda.

Perhatian! Jika Kulit Telur telah berkhidmat dengan baik, maka ia boleh diwarisi.

Azimat dari cincin mempunyai kuasa yang kuat, kerana ia mempunyai bentuk yang lengkap.

  1. Nyalakan lilin pada tengah malam. Pertimbangkan semua lukisan pada cincin, mewakili lukisan pilihan anda.
  2. Hargai sifat dalaman dia. Jika ia sesuai dengan anda, kemudian "bernafas" ke dalam cincin kualiti yang anda ingin lihat dalam yang dipilih.
  3. Biarkan ia berbaring sehingga pagi di atas tingkap di bawah cahaya bulan.
  4. Sarungkan cincin di jari anda pada waktu pagi dan jangan tanggalkannya lagi supaya orang yang anda sayangi tidak kehilangan sifatnya.

Untuk percaya atau tidak percaya pada kuasa ajaib objek ajaib adalah urusan setiap daripada kita. Tetapi tidak sia-sia orang zaman dahulu menggunakan kuasa mereka yang luar biasa untuk melipatgandakan keperluan manusia mereka. Anda boleh mencuba kami juga. Tulis jika pembantu sihir telah membantu anda.

Talisman untuk nasib baik dan pengaktifannya

Azimat buatan tangan mempunyai lebih kuasa. Perkara utama adalah mengikuti peraturan supaya item sihir dapat memperoleh kekuatan:

  • berada dalam mood yang baik, dengan fikiran yang baik;
  • ia dilarang membuat semasa sakit;
  • persekitaran harus tenang, tenang;
  • jangan beritahu sesiapa tentang jimat dan jangan berikannya ke tangan yang salah;
  • azimat disyorkan untuk dibuat pada hari Ahad supaya bulan berada dalam fasa pertumbuhannya;

Sebelum anda mula membuat jimat dengan tangan anda sendiri, anda perlu memutuskan bentuknya, kerana makna suci tertanam dalam konfigurasi:

  • bulatan - menggalakkan kestabilan dalam hal ehwal kewangan;
  • bujur - membantu dalam perniagaan;
  • segi empat sama adalah simbol keteguhan;
  • segitiga - membawa tuah;

simpul

Ia adalah azimat yang mudah dan berkesan. Azimat ini mudah dibuat dengan tangan anda sendiri di rumah - anda hanya memerlukan benang semula jadi. Untuk nasib baik dalam kerja, kami menggunakan benang bulu: ikat 9 simpulan di atasnya, iringi setiap orang secara mental dengan hasrat untuk berjaya di kawasan yang anda ingin capai ketinggian.

Anda perlu menyimpannya sehingga rancangan itu menjadi kenyataan. Anda tidak sepatutnya memberikan azimat kepada orang yang tidak dikenali. Untuk menarik kemakmuran, adalah lebih baik memakai gelang pada pergelangan tangan yang diperbuat daripada benang merah, putih dan hitam yang dijalin dengan bilangan ikatan yang ganjil. Sihir simpul telah diuji selama berabad-abad dan digunakan secara meluas oleh nenek moyang kita.

Ia adalah objek suci dengan simbol yang digunakan. Mereka diperbuat daripada bahan yang berbeza, masing-masing membawa makna ajaibnya sendiri:

  • Kayu, batu - universal dalam aplikasi;
  • Kulit tulen - menarik aliran tunai;
  • Tanah liat - sesuai untuk ramalan;
  • Tulang, gigi haiwan - digunakan dalam ilmu hitam;

Buat azimat dengan tanda runic sendiri, yang terbaik dari semua dari tanah liat, kayu. Bahan-bahan ini sesuai untuk pemprosesan, simbol digunakan dengan membakar dan menggaru. Selepas pelucutan dan pewarnaan, azimat siap mesti diaktifkan. Tulis plot pada sekeping kertas, boleh diterima untuk menggunakan teks anda sendiri, perkara utama adalah tidak menggunakan zarah "bukan".

Kemudian sebut nama setiap rune, bakar daun di atas api lilin, dan taburkan abu di angin. Taburkan api selepas ritual dengan titisan wain. Sebelum mengecas item sihir, anda perlu mempelajari makna simbol dengan baik. Nama-nama rune yang dikenakan untuk nasib baik: anzus, yer, urzus. Simpan azimat sebegitu dalam beg jauh dari mengintip. Kadang-kadang keluarkannya, pegang di tangan anda, panaskan dengan nafas anda, dengan itu mengecas semula.

kantung

Azimat yang paling mudah tetapi paling berkuasa untuk nasib baik yang anda boleh buat dengan tangan anda sendiri untuk menarik kejayaan. Bagaimana untuk membuat jimat yang serupa?

Untuk kerja anda perlu:

  • lilin gereja;
  • Separuh daripada bekas air:
  • Mancis (kotak baru);
  • beg kain;
  • Beg kertas kecil;

Letakkan lilin dalam segelas air, bakar dan baca jampi semasa api sedang menyala. Keluarkan kepingan lilin terapung yang anda suka bentuk dan letakkan dalam beg kertas kecil, kemudian dalam beg kain. Azimat untuk nasib baik sudah siap, mereka sentiasa membawanya ke dalam poket atau dompet mereka.

Pelbagai objek boleh menjadi sumber kebahagiaan, nasib baik: batu di tepi pantai, patung, haiwan peliharaan, perhiasan (kalung, gelang, anting-anting, cincin), barang kemas, tumbuh-tumbuhan dan juga pakaian. Anda juga boleh membuat azimat istimewa anda sendiri di rumah, yang akan menarik nasib baik dan menjadi pembantu sebenar dalam hidup. Adalah dipercayai bahawa jimat buatan tangan mempunyai kuasa terbesar, kerana ia dicas dengan cecair terus dari pemilik masa depan.

Semua azimat untuk nasib baik dibahagikan kepada dua kategori utama: bernyawa dan tidak bernyawa. Kumpulan pertama termasuk banyak tumbuhan:

  • Sebagai contoh, dipercayai bahawa semanggi membawa tuah, walaupun hanya satu yang mempunyai empat daun (sebagai peraturan, bunga ini terdiri daripada tiga cabang, dan kebarangkalian untuk bertemu pengecualian adalah 1: 10, 000. Oleh itu, tidak menghairankan mengapa yang berdaun empat dipanggil azimat bertuah).
  • Satu lagi azimat semulajadi yang menarik kebahagiaan ialah pokok pain. Dalam sihir, kon tumbuhan sangat dihargai. Esoterik mengesyorkan menanam pokok pain di tapak anda (jika anda tinggal di rumah persendirian) atau meletakkan versi mini mereka (bansai) di apartmen. Kon pain - menggambarkan kesuburan, kelimpahan, keselamatan. Lebih-lebih lagi, bukan sahaja ahli mistik, tetapi juga saintis yang bercakap tentang faedah minyak pati yang terdapat dalam jarum mengemukakan pendapat mereka di sini. Yang terakhir mempunyai kesan yang baik terhadap kesejahteraan, meningkatkan mood.
  • Orang Cina menggunakan tongkol jagung sebagai azimat semula jadi untuk nasib dan kewangan. Biasanya, tumbuhan itu tidak ditanam di rumah, tetapi hanya mengambil 9 biji jagung, dijahit menjadi anak patung dari kain buruk atau digunakan untuk membuat manik. Jagung di China melambangkan kelimpahan. Cara keseluruhan kepala kubis tumbuh dari sebutir kecil dikaitkan dengan tenaga penting yang kuat, kesuburan. Warna kuning bijirin adalah kuasa suria, kuasa kehidupan dan kebahagiaan.

Kategori kedua ialah azimat yang tidak bernyawa:

  • Sebahagian daripada mereka pernah tergolong dalam dunia haiwan. Sebagai contoh, sejak Zaman Pertengahan, azimat telah diketahui yang memberikan tuah dan kekayaan material - kaki arnab. Ia pada asalnya digunakan oleh orang Celt purba, yang menyedari bahawa arnab sentiasa dilahirkan buta, tetapi arnab boleh melihat dunia ini sejak lahir. Oleh itu, mereka mula percaya bahawa haiwan itu menyedari segala-galanya yang tersembunyi dari bidang penglihatan manusia. Di samping itu, arnab tinggal di dalam lubang - di mana mereka melihat hubungannya dengan entiti dunia bawah. Mereka yang memakai kaki arnab (sebagai rantai kunci atau loket) meminta bantuan daripada nenek moyang mereka.
  • Perahu layar adalah satu lagi simbol suci. Sebelum ini, sebahagian besar perahu layar adalah kapal dagang. Kepulangan mereka ke rumah bermakna pelaut membawa banyak emas, sutera dan barangan penting lain. Ketibaan itu dijangka dengan penuh tidak sabar dan bergembira apabila kapal itu memasuki pelabuhan. Hari ini anda boleh membeli model kapal lama (yang paling penting, hanya dengan layar yang melambung). Dalam kes ini, anda akan sentiasa ditemani oleh angin ekor sahaja.
  • Juga azimat yang popular untuk nasib baik ialah batu azimat yang dipilih secara peribadi. Di sini anda tidak seharusnya "menucuk jari anda ke langit", tetapi sebaliknya beralih kepada astrologi untuk mendapatkan bantuan - dalam sains ini, mineral tertentu sesuai untuk buruj tertentu, membawa mereka kebahagiaan. Tetapi kepada tanda-tanda zodiak lain, sebaliknya, mereka bukan sahaja tidak berguna, tetapi juga berbahaya. Oleh itu, jangan mengambil risiko, tetapi kaji maklumat mengenai subjek ini atau dapatkan bantuan daripada pakar.
  • Horseshoe - bagaimana anda boleh melupakan jimat tuah yang terkenal ini? nenek moyang kita mengurniakannya dengan tenaga positif yang kuat. kenapa? Kerana api di tempa, tempat kasut kuda dicipta, dikaitkan dengan kemenangan ke atas kuasa jahat. Di samping itu, tapal kuda adalah sifat kuda - haiwan yang setia melayani orang. Oleh itu, mereka mula mengaitkan tapal kuda dengan simbol yang menarik nasib.

Tidak cukup untuk mengetahui cara membuat azimat untuk nasib baik, anda juga perlu mengecasnya dengan betul. Lagipun, perkara yang paling penting di sini ialah tenaga yang dilaburkan dalam subjek. Semakin kuat keinginan, emosi, pemikiran dan aspirasi anda, semakin kuat jimat akan bertindak.

Di sini tidaklah penting sama ada anda membeli azimat atau membuatnya sendiri. Walaupun, tentu saja, pilihan terakhir masih lebih berkesan.

Dan untuk meningkatkan tindakannya, anda perlu melakukan satu upacara mudah. Pada malam Bulan Baru, mangkuk kristal diambil, diisi dengan air, dan jimat diturunkan ke dalamnya. Kemudian jari dilipat menjadi segitiga di atas mangkuk, dan Bulan harus diminta untuk memberikan simbol kekuatannya.

Semoga nasib baik sentiasa menemani anda dalam hidup!

Untuk memilih tiket bertuah dalam peperiksaan

Pelajar melakukan segala-galanya untuk berjaya lulus ujian atau peperiksaan, tetapi hanya sedikit orang yang menggunakan azimat untuk belajar.

Sudah tentu, sihir tidak akan menjadi kenyataan tanpa kesukaran, tetapi perkara kecil ajaib akan membantu anda menghafal bahan dengan baik, tidak tersesat dalam peperiksaan, dan lebih yakin dengan pengetahuan anda. Anda boleh memilih salinan yang sudah siap, tetapi lebih baik untuk membuatnya sendiri.

Buat pokok bertuah:

  • Kami memotong angka pokok 5 sentimeter dari kadbod.
  • Kami melukis di atasnya dengan pensel berwarna lembut.
  • Kami melekatkan dahan pokok atau rumput yang mempunyai makna tertentu (tangkai rosemary, daun hazel).
  • Lekatkan benang merah di sepanjang tepi.
  • Ikat tiga simpulan.
  • Kami meletakkan pokok itu dalam sapu tangan kain.
  • Kami mengumpul 4 sudut, mengikatnya dengan 3 benang merah, sebut perkataan: "Belajar saintifik, difahami-kata, diikat dalam beg. "
loket azimat untuk nasib baik

Pembantu dalam pengajian juga boleh menjadi azimat dengan jamu dan doa konspirasi.

Azimat untuk kajian boleh dibuat dengan penggunaan rune Anzus, Urzus dan Yen. Setiap rune yang bertanggungjawab untuk belajar boleh digunakan pada batu, kulit yang dibawa bersama anda di dalam poket anda.

Item azimat boleh menjadi sesuatu yang telah membawa tuah, contohnya, cincin, loket. Mereka boleh dipakai setiap hari atau dipakai pada masa yang sesuai. Jangan lupa untuk mengecasnya:

  • Letakkan hiasan pada helaian kertas putih,
  • Baca plot, bungkus, biarkan semalaman.
  • Pakai pada waktu pagi.

Anda juga boleh mengecas batu semula jadi, barangan peribadi, mainan, kemudian menggunakannya untuk meningkatkan pengetahuan anda atau menarik nasib baik.

Azimat Nasib Baik

Mencipta item sedemikian untuk diri sendiri tidak berbeza dengan membuat jimat kecil. Mereka adalah besar, oleh itu, lebih daripada satu simbol boleh digunakan, masing-masing, tenaga pelindungnya meningkat.

Jika anda tidak mempunyai keupayaan untuk membuat azimat sendiri, anda boleh membelinya. Dalam kes ini, azimat juga perlu dicaj. Ini boleh dilakukan dalam beberapa cara: celup dalam larutan garam, tahan di bawah matahari, taburkan dengan air suci.

jenis azimat nasib baik

Tidak sukar untuk membuat azimat, perkara utama adalah mempercayai bahawa ia akan membawa kebahagiaan dan nasib baik ke dalam hidup anda.

Pembantu kertas untuk nasib baik

Azimat yang paling mudah boleh dibuat daripada kertas.

  1. Ambil kadbod tebal berwarna emas. Ia adalah emas yang akan menarik Fortune kepada anda.
  2. Anda memerlukan pen dengan dakwat terang.
  3. Pada tengah malam, lukis bintang berbucu lima pada kadbod.
  4. Lukis Roda Nasib di dalam. Apabila anda melukis, sebutkan teks: "Biar azimat ini membantu saya mencapai apa yang saya inginkan dalam hidup (keinginan). "
  5. Celupkan Pentagram ke dalam lilin cair dari lilin gereja, memohon roh penjaga.
  6. Bawa azimat kertas kecil di dalam dompet atau poket anda tanpa berpisah.

Pembantu ajaib itu perlu didakwa. Ambil dua lilin gereja, nyalakannya, letakkan Pentagram di antara mereka, biarkan ia menyala hingga akhir. Balut jimat dengan kain merah, letakkan di tempat yang gelap.