Lindungi untuk semua majlis dengan tangan anda sendiri

Azimat, azimat atau azimat yang boleh melindungi daripada tenaga negatif orang lain mesti ada dalam kehidupan setiap orang. Sudah tentu, anda boleh membelinya di kedai khusus, atau menerimanya sebagai hadiah, secara warisan, tetapi jimat dan azimat buatan tangan akan menjadi yang paling berkuasa.

nasib baik tali bulu

Bagaimana untuk membuat pesona di rumah dengan tangan anda sendiri

Sekiranya anda perlu belajar cara membuat azimat di rumah, maka anda harus ingat bahawa anda tidak boleh tergesa-gesa.

Adalah perlu untuk berunding dengan orang yang berpengalaman sebelum membuat jimat dengan tangan anda sendiri, untuk mengetahui semua selok-belok kes itu, dan hanya kemudian mula bekerja.

Anda boleh membuat azimat yang boleh dipercayai dengan tangan anda sendiri dari banyak bahan:

  • Jimat kertas untuk perlindungan adalah yang paling mudah dibuat, dan ia sentiasa boleh digantikan dengan yang baru jika perlu.
  • Benang yang diperbuat daripada gentian semula jadi adalah bahan yang sesuai untuk azimat dan jimat tersebut hampir tidak mempunyai berat, ia mudah untuk dibawa bersama anda dalam perjalanan atau perjalanan perniagaan.
  • Talisman yang diperbuat daripada burlap lebih tahan lama dan boleh dipercayai, dan jika perlu ia boleh dibasuh.
  • Selalunya, kayu atau kulit pokok digunakan untuk membuat azimat dan azimat dengan tangan mereka sendiri. Azimat Slavia telah lama dibuat daripada kulit kayu birch.
  • Tidak semua orang boleh memproses batu separa berharga dan, sebagai tambahan, mereka mesti dipilih dengan teliti supaya mereka berfungsi sebagai pembantu dan tidak membahayakan.
  • Kadang-kadang kulit atau bulu semulajadi digunakan untuk membuat azimat, tetapi bahan-bahan ini membawa tenaga haiwan mati, jadi mereka tidak dapat melindungi pemiliknya dalam semua kes.
Loket azimat kayu DIY

Seseorang tidak sepatutnya berfikir bahawa hanya azimat yang diperbuat daripada logam berharga dan dihiasi dengan batu mahal boleh berkesan. Azimat buatan tangan dari bahan murah akan melindungi dan melindungi pemiliknya jika ia dibuat dengan jiwa dan iman.

Azimat rumah mesti dibuat hanya sendiri, maka kekuatannya akan menjadi maksimum, dan tiada kerosakan yang mengerikan.

Jika anda membuat azimat, azimat dan azimat dengan tangan anda sendiri, keutamaan harus diberikan secara eksklusif kepada bahan semula jadi, seperti batu atau kayu. Pada masa yang sama, pastikan anda memikirkan yang baik, buang fikiran buruk dari kepala anda.

Bahan tiruan tidak boleh digunakan: benang, fabrik dan bulu hanya semula jadi.

Kehalusan pembuatan dan azimat yang paling popular

Domovye buat sendiri untuk nasib baik

Jika anda akan membuat azimat dengan tangan anda sendiri, anda perlu ingat bahawa tidak ada perkara kecil dalam sihir praktikal dan anda perlu mengambil kira banyak nuansa agar azimat berfungsi:

  • Kita tidak boleh lupa tentang masa di mana anda memulakan kerja. Untuk sesetengah azimat, subuh diperlukan, dan sebahagiannya disediakan dengan ketat pada tengah malam pada bulan purnama.
  • Kadang-kadang anda tidak boleh menggunakan objek tajam dan memotong, dan dalam kes lain anda hanya memerlukan gunting khas (contohnya, dengan pemegang kayu), jadi sebelum anda turun ke perniagaan, anda perlu mengumpul maklumat.
  • Anda tidak boleh mengabaikan warna benang atau fabrik, kerana setiap warna membawa maklumat tertentu.
  • Pastikan anda mempelajari cara mengaktifkan azimat supaya ia mula berfungsi.
  • Anda perlu membuat dengan ketat dalam kesendirian, kerana kerja sedemikian memerlukan tumpuan penuh dan anda tidak boleh terganggu oleh perbualan, dan anda juga perlu mematikan telefon dan mengeluarkan haiwan peliharaan dari bilik.
  • Ahli esoterik yang berpengalaman percaya bahawa perkara-perkara suci seperti itu tidak boleh dibuat mengikut pesanan, mereka mesti disediakan dengan hati yang murni dan keinginan untuk kebahagiaan dan kebaikan.
  • Warna terbaik untuk azimat jenis ini ialah merah, ia mempunyai tenaga yang paling berkuasa dan keupayaan untuk melindungi pemiliknya daripada tenaga gelap.

Azimat yang paling kuat boleh disediakan untuk satu sama lain oleh saudara darah, dihubungkan bukan sahaja oleh pertalian darah, tetapi juga oleh perasaan yang kuat.

Pesona untuk kanak-kanak

Kanak-kanak di bawah umur remaja tidak mempunyai medan perlindungan, oleh itu mereka tertakluk kepada pengaruh tenaga negatif orang lain, sangat mudah untuk menipu mereka. Ibu bapa yang berpengetahuan cuba melindungi anak mereka dengan cara apa pun, dan oleh itu persoalan bagaimana membuat azimat pelindung sendiri sangat relevan untuk mereka.

Sekiranya bayi berada di tempat awam, maka selalunya dia menjadi lesu atau mudah marah, merengek, sentiasa nakal. Ini semua adalah tanda-tanda mata jahat yang terhasil. Lebih-lebih lagi, mata jahat itu tidak semestinya disasarkan. Kadangkala pujian yang ditujukan kepada kanak-kanak, pujian yang tidak wajar boleh menyebabkan medan tenaga terbakar.

Ia telah lama menjadi adat: supaya mata jahat tidak merosakkan bayi, perlu menyembunyikannya dari mata orang lain, menutupnya dengan selimut ringan atau meletakkan anak patung pesona di atas katil.

azimat loceng bertuah

Ramai ibu muda berfikir tentang cara membuat jimat, tetapi mereka lupa bahawa azimat yang paling kuat untuk bayi adalah salib pembaptisan dada. Simbol yang disucikan akan melindungi daripada negatif dan akan memberi kesan paling positif pada medan tenaga yang tidak terbentuk. Adalah lebih baik jika salib diperbuat daripada perak, kerana sejak zaman purba logam ini telah dianggap sebagai yang terbaik untuk perlindungan daripada kuasa gelap.

Selalunya digunakan sebagai azimat, benang merah yang diikat di pergelangan tangan. Terdapat hanya satu syarat - benang mestilah bulu tulen.

Untuk kanak-kanak yang lebih tua, anda boleh membuat azimat anak patung dengan tangan anda sendiri. Mainan ini perlu sentiasa dibawa bersama anda, terutamanya apabila kanak-kanak pergi ke tempat awam.

Tetapi untuk memulakan, anda harus tahu bahawa anda perlu membuat azimat, memerhatikan syarat berikut:

  • Untuk membuat azimat, anda perlu menggunakan kepingan kain yang dipotong dari pakaian ibu bapa anda.
  • Jangan gunakan objek tajam dan memotong semasa bekerja, kain mesti koyak dengan tangan.
  • Dalam proses kerja, anda tidak boleh meletakkan anak patung itu di atas meja makan.
  • Anda tidak boleh melukis atau menyulam ciri muka pada mainan; lebih baik mengikat salib reben merah di kepala anda.
matahari azimat buatan sendiri untuk nasib baik

Pesona paling mudah untuk bayi boleh menjadi mainan-matahari. Bagaimana untuk membuat azimat sedemikian? Ia boleh dibuat dari kain, kayu atau kadbod, dilekatkan padanya dengan sinar kuning dari reben atau sutera terang, atau dari kertas berwarna. Anda perlu menggantung mainan itu berhampiran katil bayi.

Wanita Slavia dari zaman purba menggunakan sulaman yang dibuat dengan benang merah dan kuning sebagai jimat. Perhiasan sedemikian melindungi kedua-dua kanak-kanak dan suami, dan tuala bersulam indah di sudut depan rumah menjaga rumah dan keluarga daripada iri hati dan kemarahan orang lain.

Sekiranya sukar untuk menyulam atau menjahit, maka anda boleh membuat jimat dari herba khas yang dikurniakan oleh alam semula jadi dengan fungsi perlindungan khas. Rowan adalah salah satu daripada tumbuhan ini, bukan tanpa alasan bahawa nenek moyang kita menanam pokok ini di beranda untuk melindungi rumah dan semua yang tinggal di dalamnya daripada kuasa gelap dan mata iri hati.

Acorn, beri hawthorn dan daun bay mempunyai kesan yang sama kuat. Ia perlu menjahit beberapa beg linen kecil dan meletakkan di sana beberapa buah beri rowan kering dan jumlah daun bay yang sama, letakkan beg ini di setiap bilik rumah.

Jimat yang kuat untuk rumah adalah ladam. Ia boleh dipotong daripada kayu atau kadbod, dan kemudian diikat dan disulam dengan corak yang indah.

kasut kuda rajutan untuk nasib baik

Anda boleh menyediakan azimat dalam bentuk penyapu dan berus cat atau dari ranting penyapu nipis. Penyapu kecil sedemikian boleh dihiasi dengan hiasan atau unsur-unsur terang dan digantung di lorong supaya mereka segera menyapu semua negatif dan menghalang orang yang tidak baik daripada membuang tenaga gelap mereka.

Bagaimana untuk mengecas azimat

Untuk membolehkan pembantu ajaib mula bekerja, mereka mesti dicas menggunakan kuasa empat unsur semula jadi. Langkah pertama dalam mengaktifkan azimat adalah membersihkannya daripada tenaga pelaku atau orang lain yang secara tidak sengaja boleh bersentuhan dengan bahan tersebut.

Selepas anda membuat azimat dengan tangan anda sendiri, anda perlu meminta bantuan semua unsur yang wujud di alam semula jadi:

  1. Pertama sekali, azimat mesti dikebumikan di dalam tanah, tanah hutan paling sesuai. Biarkan objek di dalam tanah selama tiga hari, tandai tempat ini dengan batu atau dengan cara lain. Jika ini tidak mungkin, maka anda boleh menggunakan tanah dari pasu bunga, tetapi selepas membersihkan tanah ini mesti dibuang keluar rumah.
  2. Setelah mengeluarkan jimat dari tanah, perlu membilasnya dengan teliti dalam air yang mengalir. Pada masa yang sama, patut dibayangkan bahawa segala yang buruk dari objek itu dibawa pergi dengan air bersih.
  3. Kemudian datang api. Anda boleh menggunakan lilin lilin. Di atas nyalaan lilin, anda perlu membawa azimat dari kiri ke kanan tiga kali.
  4. Pusingan terakhir angin. Untuk melakukan ini, anda boleh meletakkan azimat di ambang tingkap berhampiran tingkap terbuka. Jika ada peluang untuk pergi ke alam semula jadi, maka anda harus menggunakan kuasa angin.

Anda perlu dapat dan tahu bukan sahaja cara menyediakan azimat, tetapi juga cara mengecasnya supaya ia menjadi pembantu yang sebenar.

penyapu kecil untuk nasib baik

Peringkat kedua akan mengecas semula azimat untuk bekerja. Ritual ini dilakukan pada waktu petang pada bulan yang semakin meningkat. Anda tidak boleh melakukan ritual ini dalam keadaan gugup dan jengkel. Anda perlu menyalakan lilin, menghidupkan muzik tenang yang tenang dan, dengan kuat memerah jimat di tangan kanan anda, tekan ke hati anda.

Sekarang anda harus secara mental beralih kepadanya dan menyatakan semua keinginan, harapan, permintaan dan impian anda. Anda perlu menamatkan rayuan ini dengan ucapan terima kasih untuk kerja masa depan.

Pengaktifan azimat adalah syarat yang sangat diperlukan untuk perkhidmatan berkesan mereka. Dialah yang membolehkan anda membangkitkan kekuatan dalaman. Lebih-lebih lagi, azimat seperti azimat atau azimat, anda boleh memasak sendiri, menggunakan kuasa semula jadi yang mudah.