Jimat semoga berjaya - bagaimana mencari, bagaimana membuat dan bagaimana untuk membeli

Jimat untuk nasib baik adalah salah satu yang paling meluas setiap masa; setiap orang yang pernah tinggal di planet kita mempunyai versi jimat mereka sendiri. Artikel ini akan menunjukkan kepada anda cara mengikuti petunjuk mereka dan mencari nasib baik.

Mana jimat untuk nasib baik lebih baik memilih

Keberuntungan kecil tidak akan menyakitkan setiap orang, dan jimat nasib baik akan melakukan perkara itu. Bersamanya, kehidupan akan menjadi lebih baik dalam semua aspek, kerana tanpa keberuntungan, perniagaan tidak akan berjaya. Terdapat tiga pilihan untuk memperoleh jimat anda sendiri. Anda boleh menemuinya secara tidak sengaja, membuatnya sendiri, atau membelinya. Cara yang anda gunakan untuk mendapatkan jimat untuk nasib baik bergantung pada kekuatannya dan bagaimana ia akan bertindak.

semanggi empat daun semoga berjaya

Kerang, batu dan barang serupa yang dijumpai secara kebetulan boleh menjadi daya tarikan yang baik. Ini termasuk semanggi empat daun - salah satu simbol keberuntungan yang paling kuno dan terkenal. Sekiranya terdapat semanggi yang tumbuh di dekat rumah anda, anda boleh mencuba satu yang mempunyai empat kelopak dan bukannya tiga. Ia mesti dikeringkan dan dibawa bersama anda agar tidak merosakkannya dan tidak kehilangannya secara tidak sengaja. Peletakan di bawah cabochon yang jelas, misalnya, berfungsi dengan baik.

Selebihnya item yang dijumpai secara kebetulan, secara kebetulan, tidak sepenuhnya secara kebetulan. Intuisi menunjukkan bahawa batu atau tempurung ini patut diambil. Anda sendiri akan memahami apa yang dapat membawa tuah. Untuk batu, yang terbaik adalah pergi ke sungai atau laut. Jimat yang tidak dijumpai tidak memerlukan pembersihan atau pengecasan. Ada yang menganggapnya hadiah dari kuasa yang lebih tinggi.

Duit syiling bukan sahaja membawa untung, tetapi juga wang. Sekiranya anda menjumpai duit syiling yang tahun terbitannya bertepatan dengan tahun kelahiran anda, anda boleh mengatakan bahawa anda sangat bertuah. Ia dapat digunakan sebagai jimat, duit syiling akan membawa keberuntungan, terutama nasib baik yang ditunggu dalam kerjaya dan masalah wang anda.

Mereka yang tidak bernasib baik dengan penemuan rawak lebih suka membuat azimat untuk nasib baik dengan tangan mereka sendiri. Ini adalah pilihan yang sangat baik, kerana item tersebut akan menyerap tenaga anda walaupun semasa proses pembuatan. Anda tidak perlu membiasakan diri antara satu sama lain, seperti yang berlaku pada produk yang dibeli. Sebagai peraturan, azimat buatan tangan untuk nasib baik memerlukan pengaktifan. Biasanya ini adalah konspirasi sederhana. Anda perlu mengisi semula azimat dengan tenaga anda secara berkala agar tidak kehilangan kuasanya.

Jenis jimat ini merangkumi pelbagai perhiasan, yang dibuat secara bebas di rumah, beg dengan ramuan dan komponen lain, loya, gambar, kasut kuda palsu dan barang serupa. Perlu memilih pilihan yang pasti anda dapat lakukan. Ramai yang terlibat dalam karya kreatif untuk tujuan ajaib, mengisi objek dengan sihir dan memperoleh bukan sahaja produk yang indah, tetapi juga pembantu ajaib.

Sekiranya anda tidak tahu membuat pesona bertuah, cuba mulakan dengan kaedah mudah untuk membuat perhiasan, gantungan kunci, atau barang lain. Jangan memilih kaedah yang terlalu kompleks, dan kemudian perniagaan akan dimahkotai dengan kejayaan.

Pada masa ini anda boleh membeli hampir apa sahaja, termasuk jimat dan jimat untuk pelbagai tujuan. Ini adalah cara cepat untuk mendapatkan azimat yang berfungsi dengan baik untuk orang yang sibuk atau tidak kreatif. Tetapi anda harus tahu bahawa azimat yang dibeli memerlukan pembersihan, pengaktifan dan pengisian tenaga secara mandatori. Bayarkan jimat secara berkala, baik yang dibeli dan dibuat secara peribadi. Jangan lupa bahawa anda tidak dapat mengetahui apa jenis tenaga yang dibawa dan tangannya menyentuhnya sebelum anda memperolehnya. Ini adalah kelemahan ketara dari azimat yang dijual di kedai dan pasar.

Cara membersihkan jimat kekayaan yang dibeli

Membersihkan azimat dari tenaga negatif dengan air

Sebarang barang ajaib yang tidak dibuat oleh anda secara peribadi dengan pemikiran positif di kepala anda memerlukan pembersihan. Ini perlu kerana, bukannya azimat nasib baik, anda boleh mendapatkan barang yang dikenakan, siapa yang tahu apa dan dengan tenaganya. Banyak yang telah diperkatakan mengenai fakta bahawa sesuatu dapat membawa tenaga dengan sifat yang berbeza.

Pemurnian tenaga negatif dilakukan dengan menggunakan empat unsur. Ini adalah udara, api, air dan bumi. Udara dapat dilambangkan dengan tongkat dupa, yang harus digunakan untuk mengasapkan objek. Pilihan yang baik adalah kemenyan, cendana, pinus, atau yang lain yang mempunyai sifat pembersih. Anda boleh membuat kemenyan sendiri. Dupa gereja, yang mempunyai sifat pembersih yang kuat, berfungsi dengan baik. Sebilangan orang lebih suka meninggalkan jimat di luar sebentar sehingga terkena angin.

Selepas itu, anda harus membawa jimat di atas api lilin. Sekiranya boleh, buat api dan tahan objek di atasnya. Tetapi ini mesti dilakukan dengan teliti, terutama jika dibuat dari, misalnya, kayu. Apabila tidak boleh membawa objek di atas api, sekurang-kurangnya letakkan di dekat lilin. Lilin itu boleh menjadi biasa atau gereja.

Jimat nasib baik kemudian harus disucikan dengan air. Sebaiknya bilas dengan air mengalir, misalnya, tahan di sungai atau sungai. Semakin lama anda melakukan ini, semakin kuat kesannya. Sebilangan orang lebih suka menaburkan azimat dengan air suci, ini adalah pilihan yang baik. Sekiranya tidak ada cara untuk mendapatkan air suci atau pergi ke sumber air semula jadi, anda boleh membilas barang tersebut di bawah air paip yang mengalir. Dan peringkat terakhir adalah menguburkannya di tanah. Ini sukar, sebab itulah kebanyakan orang meninggalkan objek dalam garam semalaman, selepas itu garam dibuang ke luar atau dibasuh ke longkang.

Cara mengenakan jimat untuk semoga berjaya

mengenakan jimat buat diri sendiri

Upacara sederhana ini berlaku untuk jimat yang dibeli untuk nasib baik, dan untuk yang buatan tangan. Mengecas sebarang barang ajaib setelah membersihkan, jika anda sendiri belum melakukannya. Waktu terbaik untuk ini adalah tengah malam, fasa bulan sesuai dengan tujuan yang harus dilayani oleh azimat. Dalam kes ini, ini adalah daya tarikan, jadi fasa bulan sedang tumbuh atau bulan purnama.

Tiga lilin diperlukan. Anda boleh membelinya di gereja, atau anda boleh membeli yang biasa. Sudah tentu, yang pertama lebih disukai. Letakkan lilin dalam segitiga dengan jimat anda di tengah. Selepas itu, lihat dia dan katakan tiga kali:

Jimat saya sekarang, takdir saya! Semoga berjaya dan semoga berjaya membawa sayaMasalah dan cuaca buruk akan membawa saya pergi.

Sekarang pegang jimat anda. Tumpukan perhatian pada tujuan yang anda perlukan pertolongannya. Bayangkan bagaimana dia harus bertindak dan apa sebenarnya yang harus ditolong. Cuba rasakan bagaimana tenaga mengisi objek yang terjepit di antara telapak tangan anda. Tentukan masa yang perlu anda luangkan untuk ini. Sekarang jimat itu siap sepenuhnya untuk digunakan, tetapi ia harus dicas dari semasa ke semasa, kerana kekuatan objek akan dihabiskan untuk menarik keberuntungan untuk anda.

Cara membuat azimat untuk nasib baik dengan tangan anda sendiri

Jimat DIY

Jimat beg diketahui oleh semua orang, dan anda boleh membuatnya untuk nasib baik. Seperti semua karya ajaib untuk tujuan ini, ia dilakukan pada waktu waxing atau bulan purnama. Membuat beg cukup mudah. Ia perlu dijahit dari sekeping kecil dan diisi dengan barang-barang yang sesuai yang akan membawa tuah. Beg siap dibawa ke dalam poket atau beg, anda boleh menyimpannya di dompet anda.

Warna kain untuk beg bertuah berwarna merah. Warna ini selalu dianggap warna keberuntungan, wang dan kemakmuran. Sebaiknya pilih kain semula jadi, dan juga benang. Semasa membuat beg, tumpukan perhatian pada tujuan yang anda lakukan.

Tumbuhan praktikal merupakan komponen utama kantung ini. Untuk menarik nasib baik, pilih kulit jeruk, lidah buaya, kulit delima, daun strawberi, pala, daffodil, pakis, bunga apel, hazelnut, daun salam, lumut, biji-bijian, anise bintang, violet, kayu manis. Sudah tentu, jangan lupa tentang semanggi berdaun empat dan biasa, yang dianggap sebagai simbol nasib baik.

Anda boleh menambah sekeping pirus ke dalam beg, batu ini membawa tuah. Ia boleh menjadi cip, cabochon, atau manik kecil. Patung-patung kecil yang menggambarkan tapal kuda, kelopak semanggi, simpul keberuntungan, ikan mas, ladybug dan simbol keberuntungan lain yang terkenal. Boleh dimasukkan ke dalam beg dengan kaki arnab.

Kantung siap boleh dilumasi dengan minyak pati dari semasa ke semasa, misalnya semasa mengisi azimat. Kayu manis, teratai, oren, anise berfungsi dengan baik.

Secara umum, semua tanda-tanda rakyat yang berkaitan dengan azimat untuk nasib baik tidak timbul dari awal. Kehidupan moden ini tidak memungkinkan kita untuk memperhatikan perkara-perkara kecil, pada masa nenek moyang kita mempunyai berabad-abad di mana mungkin untuk menentukan sama ada sesuatu perkara ajaib berfungsi atau tidak.