Cara membuat azimat untuk wang dan nasib baik dengan tangan anda sendiri di rumah

Semua orang bermimpi menjadi kaya. Terdapat pelbagai cara bagaimana membuat jimat untuk wang dengan tangan anda sendiri di rumah.azimat untuk wang dan nasibSejak zaman kuno, orang telah menggunakan semua jenis jimat yang melindungi dari masalah, menyelesaikan masalah kesihatan dan kekurangan dana. Anda boleh membeli azimat, tetapi ia dibuat oleh tangan orang lain, dan tuannya memasukkan jiwa dan keinginannya ke dalamnya, yang mungkin berbeza dengan keinginan pembeli. Adalah lebih rasional untuk membuat jimat dengan tangan anda sendiri yang akan menarik wang.

Bentuk dan bahan untuk jimat wang

Untuk membuat azimat dengan tangan anda sendiri, anda mesti mengikuti beberapa peraturan.

Bentuk Jimat:

  • persegi, bermaksud ketegasan dalam membuat keputusan dan ketekunan yang tepat;
  • bentuk bulat menunjukkan keharmonian;
  • bujur, selalu bercakap mengenai ketetapan pemilik azimat;
  • bentuk segitiga atau piramid - bukti bahawa pemilik jimat itu dapat mencari jalan keluar untuk sebarang masalah.
azimat segi tiga

Sebarang bahan boleh dipilih sebagai asas untuk azimat, tetapi hanya semula jadi. Ini boleh menjadi kayu, kain, logam, atau tanah liat. Tetapi, kayu inilah yang dianggap sebagai bahan paling kuat yang dapat melindungi dari apa pun, atau, sebaliknya, menarik wang atau keberuntungan.

Cara mengenakan jimat dengan wang

Mana-mana penyihir akan mengesahkan bahawa jimat yang tidak diisi hanyalah perhiasan. Oleh itu, setelah membuat azimat, adalah mustahak untuk "menghidupkan kembali" itu.

Mengecas azimat
  • Pembersihan. Anda memerlukan kotak di mana azimat dan garam diletakkan, yang harus menutup unsur simbolik dengan ringan. Kotak itu diletakkan di dalam peti sejuk selama tiga hari, selepas itu jimat dibawa keluar dan dicuci dengan air yang mengalir.
  • Isi jimat. Sekarang dia lap kering, letakkan di satu telapak tangan, dan tutup dengan yang lain. Anda boleh memulakan "revitalisasi" - mengulangi keinginan anda, memikirkannya, setiap kali, bercakap dan berfikir dengan lebih pantas.

Anda perlu bersungguh-sungguh sehingga anda merasa terharu dengan keinginan. Tidak ada orang yang terlepas saat ini, jimat itu nampaknya menolak - ini adalah bukti bahawa ia sudah siap digunakan. Sekarang anda boleh memasukkannya ke dalam beg anda, iaitu, jimat itu harus selalu bersama anda, tetapi di tempat yang terpencil.

Varian jimat untuk menarik wang

Syarat utama untuk menggunakan jimat adalah tidak pernah hilang, jika tidak, ia boleh menjadi bumerang.

Jimat itu boleh berupa cincin kunci, perhiasan untuk telefon, atau boleh dibawa di dompet dan bahkan di rumah, di tempat yang selamat. Walau bagaimanapun, unsur sihir berfungsi lebih baik jika dipakai di leher, tetapi tidak bersama dengan salib.

  • Jimat kayu. Anda boleh menggunakan kayu apa pun, yang utama dengan asas yang kuat. Anda boleh memotong apa sahaja dari benda kerja, patung binatang atau orang, bentuk geometri, hanya tanpa sudut tajam. Sekarang tanda rune harus diterapkan pada tokoh itu, yang bertanggung jawab untuk kekayaan dan membawa wang dan keberuntungan.azimat yang diperbuat daripada kayu

    Kemudian jimat yang dihasilkan mesti dibebankan dengan keinginan anda. Dan peringkat terakhir - angka itu harus dibalut 3 kali dengan benang, sehingga menguatkan daya ajaib. Jimat itu harus selalu bersama anda.

  • Walnut.WalnutKacang itu retak dengan teliti dan dibersihkan dari isi; hanya cengkerang yang diperlukan untuk azimat. Sekarang, pada sehelai kertas kecil, tulis keinginan anda dan lipat nota itu dan balut dengan benang tebal. jimat walnut

    Pastikan merekatkan manik di tempat simpul. Sembunyikan kertas di cangkang kacang dan tempelkan kedua bahagian. Jimat ini boleh dimasukkan ke dalam beg dan selalu dibawa bersama anda, agar tidak ada yang tahu mengenainya.

  • Bil manis.Bil manisUntuk membuat wang melekit, anda boleh menggunakan bil biasa dari dompet anda. Wang kertas mesti dilumatkan dengan madu, dibiarkan kering di bawah sinar matahari, atau menggunakan pengering rambut. Wang madu dimasukkan ke dalam poket rahsia di dompet anda. Menurut ulasan, wang hanya akan tersekat jika terdapat jimat seperti itu di dompet.

    Untuk membuat wang melekit, anda boleh menggunakan bil biasa dari dompet anda. Wang kertas mesti dilumatkan dengan madu, dibiarkan kering di bawah sinar matahari, atau menggunakan pengering rambut. Wang madu dimasukkan ke dalam poket rahsia di dompet anda. Menurut ulasan, wang hanya akan tersekat jika terdapat jimat seperti itu di dompet.

  • Batu dan duit syiling zodiak. Jimat untuk menarik wang boleh dibuat dari batu yang sesuai dengan anda mengikut tanda zodiak anda. Tetapi, dengan sendirinya, batu tidak menarik wang, jadi anda perlu menguatkan azimat dengan duit syiling.azimat yang diperbuat daripada batu

    Sebarang duit syiling boleh digunakan, tetapi anda mesti mengecasnya terlebih dahulu. Untuk ini, pada bulan purnama, duit syiling diletakkan di dalam piring air. Plat diletakkan di ambang tingkap sedemikian rupa sehingga pantulan bulan jatuh pada duit syiling. Bulan mesti diminta untuk mengenakan duit syiling.

    Batu dan duit syiling diletakkan di dalam beg baldu yang disiapkan dengan tali leher. Pastikan untuk menyulam nama anda di dalam beg, anda boleh menambahkan rune ke sulaman. Gunakan benang emas atau kuning untuk sulaman.

    Beg harus disimpan di tempat terpencil, anda tidak perlu memberikannya kepada sesiapa atau menunjukkannya kepada sesiapa.
  • Lilin. Untuk ubat ajaib, anda perlu memilih lilin di kedai. Tidak kira saiz dan warnanya, perkara utama ialah anda menyukainya. lilin jimat

    Pada tengah malam, lebih baik pada malam bulan yang semakin meningkat, letakkan lilin di dalam bekas dan nyalakan. Semasa membakar, anda harus membisikkan keinginan anda kepadanya. Setelah lilin habis, lilin cair tidak boleh disentuh.

    Apabila sejuk, patung yang dihasilkan dapat disembunyikan dalam beg atau medali dan selalu dibawa bersama anda. Dalam keadaan apa pun dan dalam keadaan apa pun jangan memberi lilin kepada sesiapa pun, walaupun sesaat dan bahkan kepada orang terdekat.

Petua untuk membuat jimat ajaib

Sebelum membuat azimat untuk wang dengan tangan anda sendiri di rumah, anda perlu mempercayai apa yang anda lakukan dan apa hasilnya, jika tidak, tidak akan ada kesan.

bahan semula jadi untuk azimat
  1. Jangan sekali-kali menggunakan bahan sintetik untuk membuat kraf.
  2. Jangan beritahu siapa pun bahawa anda telah membuat azimat, jangan tunjukkan kepada sesiapa dan jangan berikan untuk simpanan.
  3. Sentuh jimat secara berkala, ingat fitnah anda dan ulangi.
  4. Prosedur untuk membuat azimat dan mantra paling baik dilakukan pada bulan yang sedang tumbuh, dialah yang menyumbang kepada urusan ajaib.
  5. Dan yang paling penting, selalu menjauhkan pemikiran buruk dari diri anda, sebarang fikiran adalah material - jadi berfikirlah secara positif.

Walaupun terdapat pendapat bahawa kebahagiaan bukan dalam bentuk wang, dunia moden dan selesa sepenuhnya dibina berdasarkan wang. Dan peluang dan keinginan sangat jarang bertepatan. Anda tentu saja dapat membiasakan diri dengan kekurangan wang, selalu menyimpan dan iri pada kenalan yang lebih kaya, atau anda boleh melakukan sebaliknya.