Jenis duit syiling yang membawa kebahagiaan: bagaimana mengenakan jimat

Syiling jimat untuk menarik wang adalah jimat terkuat yang mempunyai kemampuan untuk memberikan nasib baik dan kesejahteraan kepada pemiliknya.jimat syiling keberuntungan untuk menarik wangIni adalah jimat dari kemiskinan, yang dikenal sejak zaman berzaman. Melalui upacara ajaib, anda dapat menjana wang dari wang syiling.

Nilai Jimat Wang

Jimat berbentuk syiling adalah salah satu alat ajaib yang kuat yang digunakan untuk menyelesaikan masalah kewangan. Seperti banyak jimat yang terbuat dari batu dan mineral berharga (permata), ia menarik nasib baik bagi pemakainya.

Tugas duit syiling sihir adalah untuk memberi pemiliknya kesejahteraan kewangan.

duit syiling azimat dari kemiskinan di tangan

Harta melindungi pemilik dari negatif dari luar (mata jahat, kerosakan) juga dikaitkan dengan nilai azimat duit syiling. Penjimat wang akan menyelamatkan anda dari penyakit dan bahaya. Pemiliknya akan membayar hutang, mencapai pertumbuhan kerjaya, dan mencari pekerjaan dengan gaji tinggi. Kesan bermanfaat dari alat sihir meluas kepada pemiliknya, untuk orang tersayang.

Jimat duit syiling mesti dibuat mengikut peraturan. Jika tidak, mereka tidak akan mempunyai kuasa. Agama tidak menyetujui jimat wang. Memberi nasihat untuk menggunakan doa dan simbol iman seperti salib pektoral.

Cara membuat azimat dengan tangan anda sendiri

Mages mengesyorkan membuat jimat duit syiling sendiri, dan tidak membeli jimat yang sudah siap. Sangat mudah untuk membuat jimat wang. Sudah cukup untuk mengikuti peraturan membaca konspirasi dan menjalankan upacara.

Antara cadangan untuk membuat duit syiling sihir, anda dapat melihat yang berikut:

  1. Upacara ini dilakukan dalam suasana hati yang baik dan sihat.
  2. Tindakan memerlukan kesunyian, keheningan, tumpuan pada yang diinginkan.
  3. Ritual ini dilakukan pada hari-hari bulan waxing atau bulan purnama, pada waktu malam.
  4. Koin diletakkan di ambang tingkap, di atas sehelai kain merah.
  5. Sebelum tidur, mereka menyembunyikan jimat di bawah bantal, membuat keinginan untuk menjadi kaya.
  6. Duit syiling itu dibebankan dengan tenaganya sendiri, memegangnya di telapak tangan anda.
  7. Jimat itu tersembunyi dari pandangan orang lain.

Pilih duit syiling

Terdapat banyak jenis azimat di dunia. Duit syiling memang popular. Kekuatan tertentu adalah azimat Cina, yang menggambarkan dewa-dewa, dihiasi dengan simbol runic, wang kertas kerajaan. Jimat itu boleh dibuat dari wang logam, tanpa mengira saiz, denominasi dan materialnya.

Syiling lama yang diterima sebagai hadiah dianggap bernasib baik. Wang kuno, terutama emas atau dibuat dari logam berharga lain, penyihir melihat tenaga terkuat. Jimat yang dipakai di dompet akan membantu mengisinya.

Anda boleh membeli wang kertas lama untuk membuat jimat untuk melawan kemiskinan dari pengumpul ahli angka. Sebaiknya pegang di telapak tangan sebelum membeli duit syiling. Tidak boleh ada perasaan negatif. Kehangatan harus datang dari perkara lama. Ia wujud dalam artifak dengan tenaga yang kuat. Penting untuk memperhatikan bagaimana atribut itu kelihatan, ia harus disukai. Pilihan yang ideal adalah duit syiling antik. Item yang diperbuat daripada perak atau emas mempunyai kekuatan yang besar. Jimat yang dihiasi dengan helang dianggap kuat. Burung itu adalah simbol kejayaan, kemakmuran kewangan. Perkara yang tidak jujur yang diperoleh tidak akan membawa kebahagiaan.

Sangat mudah untuk membuat jimat untuk wang dan wang dengan tangan anda sendiri dari syiling. Cukup untuk membuat lubang pada benda logam dan menggantungnya di leher pada benang atau rantai. Hiasan yang dihasilkan adalah jimat yang kuat yang menarik aliran tunai. Objek yang rosak dan melengkung juga boleh menjadi jimat.

Wang kertas yang dijumpai secara rawak akan menjadi jimat. Penemuan ini mesti dijumpai pada hari-hari di bulan yang semakin menguap. Ini adalah ramalan nasib.

Terdapat banyak wang kertas di dunia. Setiap bangsa ada yang tersendiri. Duit syiling negara anda akan menambah kekayaan, bukan milik orang lain. Dianjurkan untuk menggunakannya sebagai jimat wang.

duit syiling untuk azimat nasib baik harus dipilih oleh semua orang di negara mereka

Jimat terkuat untuk pengayaan akan menjadi duit syiling:

  1. Dipanggil tidak boleh ditukar. Ini adalah wang yang dibawa dalam dompet, yang diterima dalam bentuk gaji pertama atau keuntungan dari perniagaan yang dimulakan. Semakin tinggi denominasi, semakin kuat azimat. Sebaiknya ia adalah duit syiling logam domestik. Kekuatan terbesar dimiliki oleh wang yang beredar hingga tahun 1923. Adalah baik jika matahari terbit di azimat. Kaedah pengiraan yang dikeluarkan selama bertahun-tahun pertumbuhan ekonomi negara sangat berkesan. Mereka menambah kekayaan.
  2. Dihiasi dengan wang rune (tanda Fehu). Memberi kekayaan dan keberuntungan kepada pemiliknya dalam semua perkara. Jimat ini dipakai di leher, di lengan dalam bentuk gelang atau di dompet. Ahli sihir mengesyorkan kombinasi memakai azimat dengan penggunaan tanda Fehu pada objek yang digunakan dalam kerja (monitor, perabot pejabat).
  3. Imperial. Kekuatan jimat imperial diketahui hari ini. Untuk membuatnya, anda harus membeli duit syiling dari zaman pra-revolusi. Kosnya agak tinggi. Penting untuk tidak membeli palsu. Di beberapa keluarga, adalah kebiasaan untuk mewarisi jimat kerajaan. Kekuatan mereka meningkat dengan setiap generasi. Syarat penting untuk menggunakan jimat itu ialah tidak ada orang kecuali pemilik yang dapat menyentuhnya. Jika tidak, kekuatan item sihir akan hilang. Perkara sihir tidak boleh disentuh oleh tangan orang lain, ia harus disembunyikan dari pandangan orang sekeliling.

Membersihkan dan mengecas azimat

Perkara penting dalam mewujudkan azimat duit syiling adalah membersihkan dan mengecasnya. Untuk melakukan pembersihan wang kertas di rumah, anda harus membaca konspirasi tertentu. Orang yang mengamalkan sihir mengenalnya. Anda boleh mendapatkan teks ajaib dengan mempelajari sastera khas atau sumber arkib. Upacara membersihkan jimat itu diperlukan untuk menghilangkan pengaruh tenaga orang-orang di mana ia berada di tangan mereka.

Setelah membersihkan jimat, lanjutkan ke tahap pengisiannya dengan menggunakan elemen:

  1. Air. Takungan asal semula jadi sesuai. Air dari sungai, sungai, tasik dikumpulkan dalam pinggan. Duit syiling dicelupkan ke dalamnya dan disembunyikan selama tiga hari di tempat terpencil di mana ia gelap. Kemudian air dicurahkan di persimpangan.
  2. Berapi-api. Adalah perlu untuk menyimpan jimat wang di atas api lilin atau pertandingan tiga kali.
  3. Bumi. Duit syiling dikebumikan di tanah selama tiga hari. Anda boleh mengganti tanah dengan garam.
  4. Siaran. Jimat itu diletakkan di mana angin bertiup.

Tenaga matahari dan bulan digunakan untuk mengecas dan membersihkan azimat. Duit syiling itu hendaklah diletakkan di ambang tingkap semalaman. Harus ada bulan yang melilin di langit. Jimat diletakkan supaya cahaya bulanan jatuh di atasnya. Pada siang hari, biarkan aksesori ajaib di bawah sinar matahari.

Semasa mengisi jimat dengan elemen berapi, anda harus membeli lilin hijau. Teduh ini menarik kesejahteraan material. Lilin menetes ke permukaan duit syiling. Mantra sedang dibaca:

"Saya tidak akan memberikannya kepada sesiapa pun, saya tidak akan meminjamkannya, saya tidak akan menukarnya. Hantarkan saya wang, tuah. Isi poket saya untuk boot. "

Mereka bersembunyi di dalam beg dan memasukkan dompet. Dia tidak boleh berhubung dengan wang lain.

Kewujudan azimat dirahsiakan. Sekiranya atribut terpesona hilang, ia akan digantikan dengan menggunakan duit syiling untuk keberuntungan dalam bidang material. Jimat itu diambil secara berkala dan berterima kasih atas kerja baiknya.

Mengapa pesona yang dipikat oleh seorang profesional berfungsi lebih baik

Maskot buatan tangan mempunyai kelebihannya. Kelebihan utama ialah duit syiling tepu dengan tenaga pemiliknya. Dia lebih memahami apa yang diharapkan oleh pemiliknya. Jimat yang dibuat sendiri tidak akan mempunyai tenaga dan kebijaksanaan yang kuat yang dimiliki oleh yang lama.

Ada baiknya jika seorang profesional menyebut duit syiling. Orang yang berpengetahuan mempunyai tenaga yang kuat dan tidak akan melakukan kesalahan dalam melakukan ritual ajaib. Lebih baik meminta pertolongan dari ahli sihir dan ahli sihir yang mengamalkan sihir putih.

Setelah mengaktifkan azimat, seseorang tidak boleh hanya menunggu keberkatan jatuh kepadanya. Perlu bekerja mencari peluang untuk pengayaan. Jimat akan meningkatkan aliran tunai yang tidak akan kering.

Jimat berbentuk syiling membantu meningkatkan kesejahteraan kewangan pemiliknya secara dramatik. Mereka akan membawa perubahan menjadi lebih baik. Jimat itu akan melindungi daripada tipu muslihat orang yang iri hati, akan memberi kebahagiaan pada tahap tenaga. Tidak mungkin menyimpang dari tujuan, mengubah nasib.