Jimat apa yang akan menolong anda membawa kekayaan ke rumah anda?

azimat untuk menarik wang

Apa sahaja yang boleh dikatakan seseorang, tetapi kesejahteraan material memainkan, jika bukan yang utama, maka peranan yang sangat penting dalam kehidupan kita semua. Sering kali orang-orang, di sebalik semua usaha mereka, hidup dalam kemiskinan, membatasi diri dalam segala hal dan selalu.

Ini tidak selalu menunjukkan kemalasan, selalunya ini berlaku hanya kerana seseorang, tanpa menyedarinya, telah menyekat akses untuk kesejahteraan untuk dirinya sendiri. Untuk sedikit memperbaiki keadaan kewangan anda, anda perlu membuat azimat untuk menarik wang dan semoga berjaya, yang akan membuka jalan, laluan yang jelas dan menarik kekayaan material ke dalam hidup anda.

Di mana hendak bermula?

Sebelum anda mula membuat jimat wang, pelajari beberapa peraturan asas yang akan membantu anda membuat jimat yang benar-benar hebat:

  • Jimat itu harus dibuat dan dikuduskan hanya pada bulan yang sedang tumbuh. Ini adalah masa yang dianggap sangat baik untuk ritual yang meningkatkan kekayaan dan kesejahteraan material.
  • Anda harus membuat azimat untuk menarik wang dan semoga berjaya, berada dalam mood yang baik. Anda tidak dapat membuat jika anda merasa tidak sihat secara fizikal, lebih baik menunggu beberapa hari sehingga kesihatan anda kembali pulih.
  • Jimat itu harus dibuat dalam kesunyian sepenuhnya. Cuba sehingga tidak ada yang dapat mengganggu anda selama ini.

Akhirnya, perkara yang paling penting. Jangan sekali-kali menunjukkan jimat kepada sesiapa pun, bahkan orang yang paling dekat dan tersayang, terutama, jangan biarkan tangan orang lain menyentuhnya, ini sepenuhnya dapat melucutkan jimat dari kuasa ajaib dan mengubahnya menjadi perhiasan biasa.

Kantung.

kantung untuk menarik wang

Beg yang diperbuat daripada kain semula jadi adalah jimat, jimat dan jimat versi universal. Bagaimana sebenarnya tindakan itu bergantung kepada apa sebenarnya yang anda isi. Untuk menarik kekayaan, anda perlu melakukan perkara berikut:

  • Mula-mula anda perlu menyediakan beg. Anda perlu membuatnya dari kain semula jadi, pastikan anda melakukannya sendiri. Barang yang dibeli di kedai, tidak kira betapa cantiknya, tidak akan berjaya mencapai hasil yang diinginkan. Beg buatan sendiri akan menyerap kekuatan tenaga anda dan seterusnya akan berfungsi untuk kepentingan anda.
  • Sekarang anda harus memikirkan mengisi beg wang. Untuk tujuan ini, elemen berikut sesuai: beberapa syiling emas, biji, ramuan oregano. Setiap elemen harus disucikan dengan kekuatan air dan api. Untuk melakukan ini, anda perlu menaburkannya dengan cahaya semula jadi, misalnya, air hujan dan menahan tiga kali di atas api yang menyala ke arah matahari.
  • Apabila semuanya sudah siap, isi beg, sambil membayangkan bagaimana penghalang yang menghadkan akses wang kepada anda dihancurkan. Visualisasikan, tanpa visualisasi mustahil untuk mencapai hasil yang maksimum.

Simpan beg siap di tempat terpencil atau bawa bersama anda setiap masa. Pada malam bulan yang sedang tumbuh, letakkan di ambang tingkap sedemikian rupa sehingga sinar cahaya malam menyentuhnya. Anda boleh meletakkan dompet di sebelahnya, ini juga akan menyumbang kepada aliran tenaga kesejahteraan material.

Nodul.

simpulan untuk menarik wang

Jimat yang sama kuat untuk menarik wang dan nasib baik adalah benang yang diikat dalam simpulan. Untuk membuat azimat, anda perlu menyediakan benang tebal yang diperbuat daripada bahan semula jadi. Warna dan panjang benang tidak begitu penting. Tetapi perlu diingat bahawa ukuran jimat masa depan tidak boleh berlebihan, kerana anda harus membawanya ke dalam beg atau dompet peribadi anda.

Untuk membuat azimat ajaib, anda perlu mengikat sembilan simpul pada benang. Semasa mengikat masing-masing, fikirkan keinginan anda. Sebagai contoh, ketika mengikat simpulan pertama, tanyakan kekuatan yang lebih tinggi bahawa meja selalu penuh dan rasa kenyang tidak meninggalkan rumah, ketika mengikat yang kedua, mintalah untuk mengurniakan kejayaan dan kemakmuran. Dan seterusnya sehingga semua simpulan terikat.

Dan sekarang - ritual memberi jimat kuasa ajaib. Untuk melakukan ini, masukkan benang di pangkuan anda dan pergi ke hutan, dengan membawa hadiah untuk kekuatan yang lebih tinggi. Jangan kedekut, kerana hadiah ini adalah tebusan dari kemiskinan. Bawakan pastri segar, gula-gula, wain yang baik. Tinggalkan barang yang anda bawa berhampiran pokok dan minta kuasa yang lebih tinggi untuk memberi anda nasib baik dan kekayaan. Sentiasa bawa benang dengan anda.

Anak patung jimat.

Untuk memastikan rumah sentiasa penuh, anda harus membuat boneka yang akan membantu anda mengelakkan rasa lapar dan kekurangan wang. Pada zaman kuno, untuk pembuatan beregin seperti itu, serpihan kain baru, dicat dengan warna terang, digunakan. Dalam hal ini, seseorang harus mendengarkan pengalaman nenek moyang dan menjahit anak patung, tanpa mengeluarkan perbelanjaan. Tambalan, perhiasan, kancing yang terang - buat garis pantai yang cerah dan ceria, sehingga dapat menggembirakan mata anda dan kelihatan elegan.

Apabila anak patung itu siap, jahit beg kecil di mana anda harus meletakkan beberapa syiling dan beberapa butir gandum. Kantung harus dijahit ke tali pinggang anak patung. Bereginya harus ditempatkan di sudut rumah yang terpencil, tetapi bersih dan selesa. Jangan lupa merujuk kepada anak patung itu, minta dia memberi anda nasib baik dan kejayaan, bercakap dengan ramah dan hormat. Cukup sedikit masa akan berlalu dan anda akan yakin bahawa urusan anda semakin baik.

Kotak duit.

kotak untuk menarik wang

Dan akhirnya, kaedah termudah untuk membuat azimat untuk menarik wang dan semoga berjaya. Untuk membuatnya, anda perlu menyediakan kotak kecil, yang perlu anda hias mengikut keinginan anda - anda boleh menggunakan kertas berwarna, manik, kancing, pita, potongan kain. Apabila kotak sudah siap, sisihkan untuk itu tempat terpencil di mana jimat masa depan anda akan tinggal.

Sekarang mulakan mengisi kotak. Kumpulkan di dalamnya perkara-perkara kecil yang entah bagaimana anda kaitkan dengan kekayaan dan yang sangat anda sayangi. Ini boleh menjadi duit syiling lama, permata, cengkerang, dengan kata-kata, apa sahaja yang anda suka. Apabila kotak penuh, bungkus benang di sekelilingnya dan ikatkan simpul yang ketat.

Semasa membuat jimat wang, jangan lupa bahawa ia hanya akan berfungsi jika anda tidak duduk diam. Malangnya, tetapi anda tidak akan memenangi loteri dan tidak akan mendapat harta pusaka berjuta-juta dolar jika anda membuat jimat yang menarik kesejahteraan kewangan. Tetapi anda akan belajar mencari jalan yang dapat membantu anda mencapai kemakmuran, keberuntungan akan selalu menolong anda, dan usaha akan berubah menjadi hadiah yang setimpal.

Semasa membuat azimat untuk menarik wang, dan semoga berjaya, bertindak seolah-olah anda mengait kanvas kekayaan masa depan anda, atau menggunakan algoritma khas yang disebut "Magic" anda memprogram masa depan anda. Setiap tindakan atau tindakan dalam satu kes dalam kehidupan seseorang tidak bermakna apa-apa, dan sistem tindakan dan perbuatan serupa mewujudkan masa depan anda.