Jimat kerajaan untuk nasib baik dan kekayaan memperbaiki keadaan kewangan

Terdapat satu perkara yang luar biasa di mana anda dapat mendengar ulasan hangat dari pemilik yang bersyukur. Ini adalah azimat kekaisaran untuk keberuntungan dan kekayaan, untuk pembuatannya yang digunakan untuk menggunakan duit syiling pada zaman raja-raja.

jimat imperialis di leher

Bilakah penciptaan dan pemerolehan jimat Imperial terkenal disyorkan? Sekiranya anda dihantui oleh serangkaian kegagalan dalam kehidupan peribadi, kewangan dan keluarga anda, jika tidak satu impian dapat berubah menjadi kenyataan, jika anda terus meminjam dan sukar untuk mengembalikannya, jimat kekaisaran akan melindungi bidang tenaga anda dengan pasti. Sekiranya anda selalu membawa jimat ini, anda pasti akan terkejut apabila mengetahui bahawa kehidupan telah mulai bertambah baik dengan cara yang paling menakjubkan. Mengapa ini berlaku dan bagaimana, anda akan mengetahui dalam artikel kami.

Hadiah kepada putera

Bagaimana jimat kerajaan itu wujud? Kisahnya mengatakan bahawa pada tahun 1689, putera itu memerlukan pertolongan dalam pertempuran ketenteraan dengan saudara perempuannya sendiri. Dalam hal ini dia dibantu oleh seorang rahib, diakon biara, di mana putera muda meminta pertolongan. Bhikkhu itu mengambil duit syiling itu dan berdoa sehingga muncul kekuatan misterius di dalamnya, dan kemudian menyampaikan jimat kekaisaran yang dihasilkan kepada raja masa depan dengan kata-kata bahawa sejak itu dia akan selalu disertai dengan keberuntungan, kekayaan dan kemenangan atas musuh mana pun. Seperti yang diketahui dari sumber sejarah, puteri itu tidak berjaya dalam kudeta tentera, dan dia dipenjarakan di sebuah biara di bawah pengawasan ketat atas keputusan kekaisaran saudaranya.

Putera, sebaliknya, menjadi orang terkenal di seluruh dunia dan melakukan aksi yang diketahui oleh seluruh dunia. Kemudian di dinasti, setiap pewaris takhta baru menerima jimat peribadinya sendiri, yang asasnya adalah koin khas, imperialis.

Main halus

Bagaimana kehidupan dapat berubah jika seseorang berjaya menjadi pemilik jimat kerajaan? Item yang unik dengan cepat menggantikan jalur hitam dengan yang putih, dan mulai sekarang pemiliknya akan sentiasa bernasib baik! Bersedia untuk perubahan yang menyenangkan dalam fenomena dan perbuatan seperti:

  • perniagaan;
  • kerjaya;
  • loteri;
  • kewangan;
  • pekerjaan bergaji tinggi.

Anda pasti akan mendapat pekerjaan yang menguntungkan dan mendapat promosi sekiranya anda selalu mempunyai azimat imperialis dengan ulasan yang mengesahkan keberkesanannya untuk semua pemilik item ajaib. Adakah anda bersedia untuk tawaran dan prospek yang menarik? Kemudian pastikan bahawa asas jimat adalah duit syiling kerajaan. Yang lain tidak akan berkesan.

Di mana mendapatkannya dan bagaimana melakukannya

Untuk memahami apa itu azimat kekaisaran, kebenaran atau perceraian, anda perlu membelinya atau membuatnya dengan baik, dan kemudian pastikan bahawa ulasan pemilik jimat lain adalah benar. Banyak orang mencatat bukan sahaja kejayaan mendadak dalam perniagaan, tetapi juga mewujudkan keharmonian dalam keluarga dan urusan peribadi.

Jimat empayar boleh dibeli atau dibuat sendiri, tetapi hanya azimat buatan profesional yang akan membawa bantuan yang dijamin dari atas.

Ia mesti dilakukan oleh imam atau ahli sihir yang berpengalaman. Pembuatan azimat sangat bertenaga sehingga pakar tidak dapat menghasilkan lebih dari lima keping sehari, jadi barisan orang yang ingin memesan jimat cukup besar.

Mereka yang yakin pada diri sendiri boleh mencuba jimat dengan tangan mereka sendiri. Untuk ini, anda memerlukan:

  • Cari duit syiling tsaris semasa pemerintahan Peter I atau tsar Rusia yang lain, perkara utama adalah bahawa pencetakan itu berada di mint empayar.
  • Pastikan bahawa masa yang tepat telah tiba untuk penciptaan jimat - Ahad, hari Matahari, ketika ritual magis terkuat dan perbuatan rohani dilakukan.
  • Lindungi diri anda sepenuhnya dari pengaruh luar. Putuskan sambungan telefon. Hidupkan muzik yang menyenangkan dan nyalakan gereja atau lilin wangi. Atur pemikiran anda dengan baik dan selaras dengan positif.
  • Untuk memakai azimat di pergelangan tangan atau leher, anda perlu membuat lubang di dalamnya atau menjahit beg linen kecil di mana jimat empayar akan disimpan. Duit syiling mesti diikat dengan benang merah melintang.
  • Tunggu bulan purnama dan letakkan koin di tambalan merah di ambang tingkap sehingga seluruh cahaya bulan jatuh ke atasnya. Minta kekuatan yang lebih tinggi untuk apa yang ingin anda capai dengan bantuan azimat.
  • Untuk menggabungkan tenaga anda sendiri dengan jimat, anda perlu meletakkannya di bawah bantal yang dibalut dengan kain sebelum tidur. Ini adalah bagaimana jimat imperial diaktifkan.

Arahan penggunaan

Tidak kira sama ada pemilik membeli jimat imperial atau membuatnya sendiri, anda perlu mengetahui cara menangani azimat dengan betul.

  • Anda tidak boleh memberitahu sesiapa atau membual tentang jimat Imperial nasib baik dan kekayaan.
  • Agar benda itu tidak kehilangan kekuatannya, dilarang memberi jimat walaupun memegangnya. Lebih baik menyembunyikannya dengan selamat dari mata.
  • Jimat akan kehilangan kekuatannya dan berhenti membawa nasib baik jika diberikan atau didermakan.
  • Jimat empayar dapat diwarisi, tetapi sebelum itu mesti diberikan kepada profesional untuk diproses, agar yang tidak diinginkan dari kehidupan pemilik sebelumnya tidak memanjakannya.
  • Anda perlu melindungi dan melindungi jimat.
  • Jimat harus disimpan di tempat yang bersih.
  • Setiap minggu, azimat kekaisaran mesti didorong oleh tenaga pemiliknya, yang mana anda perlu mengambilnya di tangan anda dan memegangnya selama beberapa waktu.
  • Sebaiknya selalu bawa jimat dengan anda.

Fiksyen sains dan realiti

Banyak pemilik azimat mendakwa bahawa azimat imperialis membawa tuah dalam semua perkara. Bagaimana untuk memeriksa sama ada ia benar atau palsu?

Sangat mudah - anda perlu membaca ulasan pelanggan dan memerintahkan jimat ini untuk anda sendiri untuk menarik kejayaan dalam hidup, untuk benar-benar menguji kekuatan dan kesan ajaibnya. Tentunya, setelah pemeriksaan singkat, akan ada keinginan untuk membeli jimat imperial untuk semua anggota keluarga.