Azimat untuk nasib baik dengan tangan anda sendiri

Kebanyakan orang percaya bahawa nasib jarang datang kepada mereka, jadi mereka cuba menariknya dengan cara yang berbeza. Terdapat banyak kepercayaan dan tradisi yang mencadangkan bagaimana seseorang harus bertindak agar tidak menakutkan nasib baik dan menjauhkan masalah.

Terdapat juga azimat yang membawa tuah, sejarah yang telah digunakan selama beribu-ribu tahun. Walau bagaimanapun, sebelum ini, untuk mendapatkan azimat seperti itu, seseorang harus mempunyai kualiti tertentu: untuk menjadi pemburu yang sangat baik, pahlawan yang berani, atau orang yang sangat kaya. Kini azimat tersedia untuk hampir semua orang. Ya, dan cara membuat azimat untuk nasib baik, sesiapa yang berminat dalam isu ini boleh mengetahuinya.

Azimat tuah yang diperbuat daripada batu

batu azimat untuk nasib baik

Azimat untuk nasib baik dengan tangan anda sendiri boleh dibuat dari pelbagai bahan, termasuk batu. Mula-mula anda harus memilih mineral yang sesuai, dengan mengambil kira keutamaan anda, serta mengikut horoskop. Batu kerikil harus disukai dan membangkitkan emosi positif. Kemudian anda harus mendapatkan air yang diberkati.

Selepas itu, batu itu dipegang dengan kedua-dua tangan dan pada masa yang sama kata-kata yang menyenangkan dikatakan kepadanya tentang nasib baik, kejayaan, nasib. Batu itu kemudiannya diisi dengan air, api, udara dan tanah. Selepas itu, anda harus sentiasa membawanya bersama anda, tidak lupa untuk berkomunikasi dengannya pada saat-saat ketika anda bersendirian.

Lebih baik jangan tunjukkan kepada orang luar. Tetapi anda boleh meminta bantuan batu berharga itu. Ia pasti akan membantu jika seseorang itu percaya dengan kekuatan dan keupayaannya.

Azimat dari item rawak

Apa-apa perkara yang dicas dengan tenaga positif anda boleh menjadi azimat yang memberi tuah. Ia boleh jadi penemuan rawak atau item yang telah anda gunakan selama bertahun-tahun. Perkara utama ialah subjek ini harus menarik dirinya sendiri, seperti itu. Mungkin ada perkara sedemikian yang ada bersama anda semasa menyelesaikan masalah itu, dan dengan itu anda mengaitkan pengakhiran yang berjaya dalam tempoh yang sukar.

Barangan yang ditemui harus dirawat dengan berhati-hati. Mereka boleh menjadi negatif. Oleh itu, sebelum menggunakannya, anda harus melawat gereja dengan barang ini, dan kemudian meletakkannya di dalam air yang disucikan selama beberapa jam, adalah wajar barang itu berbaring di sana sepanjang malam. Pada masa apabila penemuan itu akan direndam dalam air, adalah perlu untuk membaca "Bapa Kami". Pada waktu pagi, anda boleh mendapatkan barang ini dan membawanya dengan selamat.

Adalah penting untuk mempertimbangkan hari dalam seminggu apabila anda mengambil pembuatan azimat untuk nasib baik dengan tangan anda sendiri. Pada hari Selasa, mereka yang ingin mencapai nasib baik dalam perniagaan membuat azimat. Pada hari Rabu, azimat harus dibuat jika nasib baik dalam perdagangan dan urusan wang lain sedang dalam permintaan. Pada hari Khamis, anda harus mula mencipta azimat jika anda ingin berjaya dalam mewujudkan perkongsian, dalam diplomasi.

Jumaat akan membawa tuah dalam bidang cinta, dan Sabtu - dalam mencapai matlamat hidup yang paling penting. Pada hari Ahad, azimat harus dicipta apabila tuah dalam politik diperlukan. Isnin adalah satu-satunya hari dalam minggu apabila tiada perkara ajaib disyorkan sama sekali.

Azimat lilin

lilin untuk membuat azimat untuk nasib baik

Dengan tangan mereka sendiri mereka sering membuat azimat kecil yang memberikan kejayaan dan pengakhiran yang berjaya kepada semua urusan. Untuk melakukan ini, sediakan sedikit air dalam gelas, lilin lilin dan beg kecil. Tepat pada tengah malam, pada bulan purnama, anda perlu meletakkan gelas berisi air, meletakkan lilin di dalamnya dan menyalakan mancis dari kotak segar.

Jimat sedemikian dibuat secara eksklusif dengan tangannya sendiri untuk kegunaan peribadi. Selepas lilin menyala, mereka membungkus tangan mereka di sekeliling kaca dan membaca plot tiga kali:

Di laut yang jauh, di laut biru ada pulau. Di pulau itu ada gunung yang tinggi, di gunung yang tinggi itu ada lubang yang dalam, dan di lubang itu duduk syaitan hitam. Kutukan dan kegagalan dihantar kepada manusia. Saya menenangkan hamba Tuhan (nama) syaitan itu. Jangan hantarkan mereka musibah dan cuaca buruk kepada saya. Dalam pada itu, api bersama saya - semoga berjaya dengan saya.

Selepas membaca plot, biarkan lilin itu terbakar sepenuhnya. Apabila lilin padam, zarah lilin yang tinggal dikumpulkan dan diletakkan di dalam beg yang disediakan. Anda hanya perlu mengambil serpihan yang kelihatan menarik. Beg ini mesti dibawa bersama anda. Dia akan bertindak sebagai azimat.