Bagaimana untuk membuat jimat untuk nasib baik dan kekayaan sendiri di rumah?

Talismans untuk nasib baik dan kekayaan adalah yang paling popular dan dalam permintaan di kalangan semua negara. Jika anda mengikuti arahan dan mengikuti petua, anda boleh membuat azimat seperti itu dengan tangan anda sendiri.

azimat runic wang

Sedikit nasib tidak menyakiti setiap orang, dan azimat untuk nasib baik akan berjaya dengan ini. Dengan dia, kehidupan akan menjadi lebih baik dalam semua aspek, kerana tanpa tuah tidak ada satu perkara pun boleh dilakukan.

Terdapat tiga pilihan untuk mendapatkan azimat anda sendiri. Anda boleh menemuinya secara kebetulan, buat sendiri atau beli. Kaedah yang anda gunakan untuk mendapatkan azimat untuk nasib baik bergantung pada kekuatannya dan bagaimana sebenarnya ia akan bertindak.

Kerang, batu dan barang serupa yang ditemui secara kebetulan boleh menjadi azimat tuah yang baik. Ini termasuk semanggi empat daun - salah satu simbol tuah yang paling kuno dan terkenal.

Jika terdapat semanggi yang tumbuh berhampiran rumah anda, anda boleh cuba mencari semanggi yang mempunyai empat kelopak dan bukannya tiga. Ia mesti dikeringkan dan dibawa bersama anda supaya tidak merosakkannya atau kehilangannya secara tidak sengaja. Penempatan di bawah cabochon lutsinar, sebagai contoh, sangat sesuai.

Selebihnya perkara yang ditemui secara rawak, sebagai peraturan, tidak sepenuhnya tidak disengajakan. Intuisi memberitahu anda bahawa batu atau cangkang ini harus diambil. Anda akan memahami apa yang boleh dibawa oleh nasib. Untuk batu, sebaiknya pergi ke sungai atau laut. Azimat yang ditemui secara tidak sengaja tidak memerlukan sebarang penulenan atau pengecasan. Ada yang menganggap mereka pemberian daripada kuasa yang lebih tinggi.

Syiling membawa bukan sahaja tuah, tetapi juga wang. Jika anda menemui syiling yang tahun keluarannya sepadan dengan tahun lahir anda, anda boleh mengatakan bahawa anda sangat bertuah. Ia boleh digunakan sebagai azimat, syiling itu akan membawa tuah, terutamanya tuah besar menanti dalam urusan kerjaya dan wang.

Mereka yang tidak bernasib baik dengan penemuan rawak lebih suka membuat azimat untuk nasib baik dengan tangan mereka sendiri. Ini adalah pilihan yang sangat baik, kerana item itu akan menyerap tenaga anda semasa proses pembuatan. Anda tidak perlu membiasakan diri antara satu sama lain, seperti yang kadang-kadang berlaku dengan produk yang dibeli. Sebagai peraturan, azimat buatan tangan untuk nasib baik memerlukan pengaktifan. Biasanya ini adalah konspirasi mudah. Anda memerlukan pengisian semula azimat secara berkala dengan tenaga anda sendiri supaya ia tidak kehilangan kekuatannya.

Jenis azimat ini termasuk pelbagai perhiasan yang dibuat secara bebas di rumah, beg dengan herba dan komponen lain, loya, lukisan, kasut kuda palsu dan barang serupa.

Ia bernilai memilih pilihan yang anda pasti boleh lakukan. Ramai yang terlibat dalam kreativiti untuk tujuan ajaib, mengisi objek dengan sihir dan memperoleh bukan sahaja produk yang cantik, tetapi juga pembantu ajaib.

Jika anda tidak tahu cara membuat azimat untuk nasib baik, cuba mulakan dengan cara mudah untuk membuat barang kemas, rantai kunci atau barang lain. Jangan pilih teknik yang terlalu rumit, dan kemudian kes itu akan dinobatkan dengan kejayaan.

Pada masa kini, anda boleh membeli hampir apa sahaja, termasuk azimat dan azimat untuk pelbagai tujuan. Ini adalah cara cepat untuk mendapatkan azimat, yang bagus untuk orang yang sibuk atau tidak kreatif. Tetapi anda harus tahu bahawa azimat yang dibeli memerlukan pembersihan mandatori, pengaktifan dan tenaga.

Talismans harus dicaj secara tetap, kedua-duanya dibeli dan dibuat sendiri. Jangan lupa bahawa anda tidak boleh mengetahui jenis tenaga yang dibawa oleh sesuatu benda dan tangan siapa yang menyentuhnya sebelum ia diperoleh. Ini adalah kelemahan ketara azimat yang dijual di kedai dan pasar.

Bagaimana untuk membersihkan azimat yang dibeli dari nasib baik?

Syiling Cina sebagai azimat tuah

Mana-mana barang ajaib yang tidak dibuat secara peribadi oleh anda dengan fikiran positif di kepala anda perlu dibersihkan. Ini adalah perlu kerana bukannya azimat nasib baik, anda boleh mendapatkan objek yang dicas dengan tenaga dan tiada siapa yang tahu apa dan tenaga siapa. Banyak yang telah diperkatakan tentang fakta bahawa benda boleh membawa tenaga yang berbeza sifatnya.

Pembersihan daripada tenaga negatif dilakukan dengan bantuan empat elemen. Ini adalah udara, api, air dan tanah. Udara boleh diwakili oleh batang kemenyan, yang sepatutnya digunakan untuk mengasap objek. Pilihan yang baik ialah kemenyan, cendana, pain, atau mana-mana bau lain yang mempunyai sifat pembersihan.

Anda boleh membuat kemenyan anda sendiri. Kemenyan gereja, yang mempunyai sifat pembersihan yang kuat, sangat sesuai. Ada yang lebih suka meninggalkan azimat di luar buat seketika supaya terdedah kepada angin.

Selepas itu, anda harus membawa azimat di atas api lilin. Jika boleh, nyalakan api dan pegang barang di atasnya. Tetapi ini mesti dilakukan dengan berhati-hati, terutamanya jika ia diperbuat daripada, sebagai contoh, kayu. Apabila tidak mungkin untuk membawa objek di atas api, sekurang-kurangnya letakkan di dekat lilin. Lilin boleh menjadi biasa dan gereja.

Kemudian azimat untuk nasib baik harus tertakluk kepada penyucian dengan air. Adalah dinasihatkan untuk membilasnya dengan air yang mengalir, sebagai contoh, tahan di sungai atau sungai. Semakin lama anda melakukan ini, semakin kuat kesannya. Sesetengah orang lebih suka menaburkan azimat dengan air suci, ini adalah pilihan yang baik.

Sekiranya tidak mungkin untuk mendapatkan air suci atau pergi ke sumber air semula jadi, anda boleh membilas item dengan teliti di bawah air paip yang mengalir. Dan peringkat terakhir adalah menggali ke dalam tanah. Ini sukar, jadi kebanyakan orang meninggalkan objek dalam garam semalaman, selepas itu garam dibuang ke jalan atau dibasuh ke dalam longkang.

Bagaimana untuk mengenakan azimat untuk nasib baik?

Ritual ringkas ini boleh digunakan untuk azimat yang dibeli untuk nasib baik, dan untuk azimat yang dibuat dengan tangan anda sendiri.

Caj apa-apa barang ajaib selepas pembersihan, jika anda tidak melakukannya sendiri. Masa terbaik untuk ini adalah tengah malam, fasa bulan sepadan dengan tujuan yang harus digunakan oleh azimat. Dalam kes ini, ini adalah tarikan nasib baik, jadi fasa bulan adalah bulan tumbuh atau penuh.

Anda memerlukan tiga lilin. Anda boleh membelinya di gereja, atau anda boleh mengambil yang biasa. Sudah tentu, yang pertama lebih disukai. Letakkan lilin dalam segitiga, di tengah-tengahnya azimat anda. Selepas itu, lihat dia dan katakan tiga kali:

Jimat saya kini, nasib saya!

Nasib baik dan nasib akan membawa saya

Masalah dan cuaca buruk akan menjauhkan saya.

Sekarang ambil jimat anda di tangan. Tumpukan perhatian pada matlamat yang anda perlukan bantuannya untuk dicapai. Bayangkan bagaimana dia harus bertindak dan apa sebenarnya yang perlu dibantu. Cuba rasakan bagaimana tenaga memenuhi objek, diapit di antara tapak tangan.

Tentukan masa yang anda perlukan untuknya. Kini jimat itu sudah sedia untuk digunakan sepenuhnya, tetapi anda perlu mengecasnya dari semasa ke semasa, kerana kuasa item itu akan dibelanjakan untuk menarik nasib baik untuk anda.

Bagaimana untuk membuat azimat untuk nasib baik dan wang dengan tangan anda sendiri?

Beg azimat diketahui oleh semua orang, dan anda boleh membuatnya untuk nasib baik. Seperti semua kerja ajaib untuk tujuan ini, ia dilakukan pada waxing atau bulan purnama. Membuat beg agak mudah. Ia perlu dijahit dari tampalan kecil dan diisi dengan barang-barang yang sesuai yang akan membawa tuah. Beg siap dipakai dalam poket atau beg, anda boleh simpan dalam dompet anda.

Warna kain untuk beg yang menarik tuah ialah merah. Warna ini sentiasa dianggap sebagai warna tuah, wang dan kemakmuran. Fabrik adalah yang terbaik untuk memilih semula jadi, benang juga. Semasa membuat beg, fokus pada tujuan anda melakukannya.

Tumbuhan boleh dikatakan komponen utama beg tersebut. Untuk menarik tuah, pilih kulit oren, lidah buaya, kulit delima, daun strawberi, pala, daffodil, pakis, bunga epal, hazelnut, daun bay, lumut, acorn, bunga lawang, violet, kayu manis. Sudah tentu, jangan lupa tentang semanggi empat daun dan biasa, yang dianggap sebagai simbol nasib baik.

Anda boleh menambah sekeping turquoise ke dalam beg, batu ini membawa tuah. Ia boleh menjadi cip, cabochon atau manik kecil. Angka-angka kecil yang menggambarkan kasut kuda, kelopak semanggi, simpul bertuah, ikan emas, kepik dan simbol tuah terkenal yang lain. Anda boleh meletakkan kaki arnab di dalam beg.

Beg siap boleh dilincirkan dengan minyak pati dari semasa ke semasa, sebagai contoh, semasa mengecas azimat. Kayu manis, teratai, oren, anise yang sesuai.

Secara umum, semua tanda rakyat yang dikaitkan dengan azimat untuk nasib baik tidak timbul dari awal. Kelajuan kehidupan moden ini tidak membenarkan anda melihat perkara-perkara kecil, pada masa nenek moyang kita telah berabad-abad, di mana ia adalah mungkin untuk menentukan sama ada apa-apa perkara ajaib berfungsi atau tidak.