Beberapa cara untuk membuat azimat untuk menarik kekayaan dengan tangan anda sendiri

Tidak ada orang di dunia moden yang tidak akan mengimpikan wang tambahan. Untuk ini, ramai yang bersedia untuk bekerja keras, tetapi, bagaimanapun, ini sering ternyata tidak mencukupi. Dalam kes ini, jimat kekayaan boleh membantu: dengan bantuannya, anda boleh menarik jumlah wang yang anda perlukan dalam dompet anda dan memenuhi impian lama anda.

Terdapat banyak cara yang menjamin anda penambahan wang. Yang paling berkesan ialah penciptaan azimat anda sendiri untuk kekayaan, yang menarik wang kertas dan syiling.

syiling sebagai azimat nasib baik

Jimat sedemikian akan berkesan dalam apa jua keadaan: jika anda membuatnya sendiri atau membeli barang siap pakai. Tetapi dalam apa jua keadaan, anda perlu melakukan tindakan ajaib tertentu pada azimat sedemikian untuk kekayaan.

Cara mudah untuk wang fiat

Jimat wang yang paling popular dan berkesan ialah syiling fiat atau wang kertas. Cukuplah dengan hanya menyimpan jimat sedemikian di dalam dompet anda dan tidak membelanjakannya supaya ia berfungsi untuk menarik kewangan baru untuk anda.

Jimat sedemikian dicipta oleh tangan sendiri, dan terdapat banyak cara bagaimana ini boleh dilakukan. Kaedah berikut akan menjadi yang paling mudah dan paling mudah diakses: bil atau syiling yang anda dapat dalam keadaan yang menyenangkan mesti diletakkan di bawah cahaya bulan selama satu malam, dan kemudian disimpan dan tidak dibelanjakan dalam poket dompet anda yang berasingan. Perlu diingatkan bahawa tempoh bulan, yang akan memberikan syiling fiat anda dengan kuasa, harus jatuh pada pertumbuhan planet ini.

Adalah lebih baik untuk memilih bukan syiling kecil, tetapi denominasi bil yang agak besar, kerana dalam kes ini peraturan menarik persamaan kepada keserupaan terpakai. Ini bermakna jika anda mempunyai wang kertas dengan denominasi kecil dalam bentuk syiling fiat, maka anda tidak seharusnya mengharapkan keuntungan yang besar.

Wang kertas harus dipilih dengan makna simbolik untuk anda, yang paling penting, bahawa ia tidak menyebabkan persatuan yang tidak menyenangkan: adalah baik jika anda mengambil syiling fiat seperti itu dari gaji pertama anda atau menerimanya sebagai keuntungan daripada perniagaan baru untuk anda.

dompet dan konspirasinya untuk wang

Peraturan yang paling penting mengenai penciptaan syiling fiat ialah syarat anda tidak membelanjakannya untuk perbelanjaan harian, kerana kuasa ajaib dari dompet anda juga akan menyertainya.

rune wang

Di antara semua simbol runic, ia adalah tanda yang dipanggil Feu yang bertanggungjawab untuk kesejahteraan kewangan pemiliknya. Jimat sedemikian bukan sahaja dapat menarik wang kepada anda, tetapi juga untuk menyimpannya bersama anda, oleh itu ia amat sesuai untuk orang yang terdedah kepada pembaziran.

Jika anda sentiasa menggunakan tanda runic sedemikian, maka dengan ketara meningkatkan modal anda: anda nampaknya mempunyai perasaan tambahan yang boleh menentukan bagaimana dan di mana anda boleh mendapatkan keuntungan maksimum. Atas sebab ini, azimat seperti itu sangat diminati di kalangan ahli perniagaan dan ahli perniagaan.

rune sebagai azimat tuah

Agar rune wang ajaib itu menjadi azimat anda, sudah cukup untuk meletakkan imejnya pada dompet anda atau tempat lain di mana anda menyimpan simpanan anda. Di samping itu, keputusan untuk meletakkan simbol pada item yang anda memperoleh sebahagian besar keuntungan anda adalah sangat berkesan: contohnya, komputer, telefon atau hanya diletakkan pada permukaan desktop.

Apabila menggunakan rune, tidak perlu membaca perkataan tertentu, hanya beralih kepada azimat dengan kata-kata anda sendiri dan minta yang diperlukan. Azimat itu sendiri harus sentiasa berada di tangan dan secara berkala beralih kepadanya untuk mendapatkan bantuan, hanya dengan mengusap tanda itu.

beg duit

Azimat buatan sendiri ini akan membantu anda menarik kekayaan dan kelimpahan ke rumah anda, serta membantu menyelesaikan masalah kewangan yang mendesak.

Untuk membuatnya dengan betul, cukup untuk menyimpan barang-barang tersebut terlebih dahulu:

  • Beg kain kecil yang diperbuat daripada bahan semula jadi. Sangat mudah untuk membuat sendiri perkara yang serupa daripada sekeping kain kanvas.
  • Syiling pelbagai denominasi dan warna, tetapi selalunya syiling yang sedang dalam edaran di rantau anda. Iaitu, hanya dalam mata wang di mana anda ingin menerima keuntungan tambahan.
  • Minyak kayu putih semulajadi.

Semasa proses mencipta azimat wang, anda perlu berhati-hati melincirkan setiap syiling yang dipilih dengan minyak kayu putih, sambil mengucapkan kata-kata ajaib berikut:

"Kopeck kepada kopeck, nikel kepada nikel, lima puluh dolar kepada lima puluh dolar, ruble kepada ruble, sekeping emas kepada sekeping emas, semuanya kepada mahkamah. "

Apabila beg anda penuh dengan syiling yang menawan, ikat dengan berhati-hati di leher dan letakkan di tempat persembunyian yang selamat di mana orang yang tidak dikenali tidak dapat menemuinya. Di samping itu, tempat sedemikian harus dipilih di sebelah utara rumah.

syiling sebagai azimat tuah

Mulai saat ini, semua kemungkinan kekayaan material yang anda perlukan sangat akan mula tertarik ke rumah anda. Secara berkala, anda harus mengeluarkan beg itu dan mengucapkan terima kasih atas penjagaannya, dan juga meminta bantuan baru jika perlu. Tetapi tindakan sedemikian harus dilakukan secara tertutup.

Jimat wang yang kuat

Dengan bantuan upacara ini, anda boleh membuat azimat yang sangat kuat yang bukan sahaja akan membantu anda menarik jumlah wang yang diperlukan, tetapi juga mengajar anda untuk menjaga yang anda sudah ada. Ritual ini dijalankan dengan agak mudah, tetapi memerlukan beberapa persiapan.

Pertama sekali, anda harus memilih hari yang sesuai untuk mencipta azimat sedemikian: ia akan mempunyai kuasa terbesar jika anda melakukan upacara pada hari Khamis dengan latar belakang bulan yang akan datang. Pada hari ini, anda perlu menyimpan perkara berikut:

  • Lilin lilin hijau.
  • Alas meja merah baru.
  • Napkin kain kecil juga berwarna hijau, sentiasa berbentuk empat segi.
  • Denominasi syiling satu ruble.
  • Daun pokok eucalyptus segar.
  • Beberapa minyak bergamot semulajadi.

Apabila semua item ini sudah berada di hujung jari anda, anda mesti menunggu hari yang ditetapkan dan tepat tengah malam menyalakan lilin yang disediakan di dalam bilik kosong. Di dalam bilik anda harus bersendirian, dan meja mesti terlebih dahulu ditutup dengan alas meja merah baru.

lilin menyala dan jampi wang

Sekarang letakkan sekeping kain hijau persegi dan syiling yang disediakan di hadapan anda. Ia perlu disapu sedikit minyak bergamot dan letakkan pada daun kayu putih. Melihat dengan teliti pada syiling ajaib, tanya atau bayangkan jumlah wang yang anda perlukan untuk menyelesaikan semua masalah anda. Selepas itu, alihkan helaian dengan syiling ke serbet hijau dan sebutkan perkataan ini:

"Saya akan dapat wang itu, ia akan menjadi seperti yang saya mahu! ".

Sekarang anda perlu berhati-hati membungkus kain itu sendiri supaya duit syiling dan daun dibalut di dalamnya. Item ajaib ini harus sentiasa menemani anda, lebih baik jika anda memasukkannya ke dalam dompet anda

Pita wang DIY

Untuk menarik jumlah wang yang diperlukan kepada diri sendiri, anda boleh membuat azimat yang luar biasa dengan tangan anda sendiri. Untuk menciptanya, beli item berikut:

  • Reben sutera merah.
  • Benang bulu hijau.
  • Jarum jahit baru.
  • Lilin gereja.

Ritual untuk mencipta azimat itu sendiri harus dilakukan hanya pada bulan purnama, tepat pada pukul dua belas malam. Untuk melakukan ini, nyalakan lilin, letakkan di atas meja dan mulakan dengan teliti menjahit reben merah di sepanjang keseluruhannya dengan benang hijau. Setiap jahitan hendaklah disertakan dengan kata-kata ajaib ini:

"Saya sedang menjahit reben merah, saya menjahit tuah dan tuah untuk diri sendiri. Memandangkan sekarang akan ada benang pada pita itu, jadi nasib dan nasib akan menimpa saya!

Sebaik sahaja pita dijahit sepanjang keseluruhannya, koyakkan benang dan ikat hujung yang longgar dengan simpulan yang kuat, mengiringi tindakan anda dengan frasa:

"Ia akan menjadi begitu! "

Jimat sedemikian harus sentiasa dibawa bersama anda, supaya ia tidak dapat dilihat oleh orang yang tidak dikenali. Ambil secara berkala di tangan anda dan ulangi kepada diri sendiri jumlah yang anda perlukan, dan apabila rancangan anda dipenuhi, jangan lupa berterima kasih kepada jimat kekayaan atas bantuan anda. Anda boleh melakukannya dengan kata-kata anda sendiri.