Bagaimana untuk mengenakan jimat untuk nasib baik: memilih azimat, menarik wang, konspirasi di atas batu

Azimat atau azimat tidak boleh berfungsi tanpa caj yang sesuai. Tetapi bagaimana untuk mengecas azimat di rumah? Tidak perlu meminta bantuan ahli silap mata dan ahli sihir untuk melakukan upacara yang bertujuan untuk mendapatkan kekuatan dengan azimat.

Untuk melakukannya sendiri - untuk membuktikan kepada kuasa yang lebih tinggi bahawa seseorang itu mampu, layak memakai sifat ajaib. Jadi ada peluang untuk mendapat nikmat syurga dan roh.

Anda juga harus memikirkan sama ada azimat orang lain perlu dibersihkan sebelum digunakan.

Ritual penyucian atau pengecasan dengan tenaga yang diperlukan dilakukan dalam lima cara. Mana yang harus dipilih bergantung pada tujuan azimat, sikap terhadap kekuatan tertentu dari orang yang melakukan penyucian ritual.

azimat dan azimat untuk nasib baik

Bagaimana untuk mengecas azimat dan mengapa melakukannya

Mari kita turun ke spesifik. Mengapa melakukan tindakan ritual dan bagaimana untuk mengenakan jimat itu sendiri?

  1. Pertama, pilih tanda yang betul dan sesuai, lukisan.
  2. Kedua, azimat yang dibeli atau dibuat oleh pemiliknya sendiri tidak mempunyai kuasa. Dia mesti membiasakan diri terlebih dahulu. Kemudian cas dengan tenaga yang diperlukan.
  3. Ketiga, adalah perlu untuk menjadikannya berfungsi untuk pemilik jimat.

Setelah memenuhi tiga perkara syarat, kita boleh mengatakan bahawa kuasa unsur, sihir putih atau hitam akan melindungi pengagum mereka. Di samping itu, ia patut membersihkan sifat perlindungan secara berkala daripada negatif.

apakah mantra untuk nasib baik

Semoga berjaya

Pendekatan yang betul tentang cara memilih azimat yang memberikan tuah adalah penting. Dengan bantuan azimat, masalah akan memintas pemilik, dan hubungan dengan orang biasa dan atasan bertambah baik tiga kali, atau bahkan lima. Sebelum anda mengenakan azimat untuk nasib baik, anda harus memilih yang betul.

Ia boleh menjadi cangkerang, batu yang kelihatan menarik, atau syiling lama yang ditemui secara kebetulan. Untuk nasib dan perlindungan, disyorkan untuk mengeringkan semanggi empat daun. Mencarinya sukar, tetapi mungkin. Selepas mengeringkan tumbuhan, bawa ia ke dalam dompet atau poket anda.

kaki arnab untuk nasib baik

Dengan syarat anda tidak begitu bernasib baik dengan penemuan itu, buat sendiri. Semasa proses pembuatan, gunakan herba, loya, ladam, atau gabungan tumbuhan yang menarik (oak, aspen, agave, rose). Pilih kombinasi yang paling mudah, kaedah mengecas azimat dalam kes ini tidak akan menjadi lebih rumit.

Sebelum mengaktifkan, jangan lupa untuk membersihkan dari negatif dan tenaga orang lain. Sebagai contoh, laut atau darat memberi kekuatan kepada segala yang ada di dalamnya. Ia tidak selalunya nasib atau cinta. Ada kemungkinan air mata atau kesedihan.

Azimat yang dibeli juga dibersihkan daripada tenaga pencipta dan penjual. Azimat itu diambil oleh sekurang-kurangnya lima orang sebelum dijual. Dan ini menunjukkan bahawa beberapa pemikiran, negatif kekal pada produk.

batu jimat untuk nasib baik

Untuk cinta

Jimat untuk cinta tidak sepatutnya mempunyai bentuk segi empat sama atau segi tiga. Ia tidak perlu memotong jantung atau angsa. Biarkan ia menjadi benda kecil yang tidak berbentuk, tetapi dengan tepi bulat atau bujur. Mengaktifkan azimat format ini adalah lebih mudah. Ia akan bertujuan khusus untuk menarik cinta dan persefahaman bersama.

azimat cinta tanpa syarat

Kami juga mengambil kira hakikat bahawa bahan itu dipilih hanya semula jadi dan tidak membawa kematian atau kecederaan. Ini adalah rantai kunci bulu atau kaki, ekor kuda. Sekiranya pokok digunakan, biarkan bar kering dan kemudian gunakan rune, tanda atau lukisan yang membantu menarik cinta.

Azimat yang dikenakan bayaran untuk cinta hendaklah sentiasa dekat dengan pemiliknya. Jika pilihan jatuh pada beg, dibuat sendiri dengan rambut kekasih, jangan lupa bahawa anda akan memerlukan bacaan mantra cinta teks.

Satu lagi peraturan wajib ialah memakai azimat jauh dari salib dada.

jimat cinta

Untuk duit

Bagaimana untuk mengenakan jimat supaya jisim wang terapung ke tangan anda? Pertama, pilih produk yang sesuai untuk proses tersebut. Pilihan terbaik ialah:

  • syiling ditemui;
  • syiling daripada denominasi yang sama dikumpul dalam tempoh tiga bulan;
  • barang kemas yang diperbuat daripada logam berharga;
  • bil-bil.
ladam untuk nasib dan wang

Mencipta azimat untuk wang dan nasib baik dalam perniagaan tidak sukar. Semua yang anda perlukan ada di tangan: tanah liat atau kapur, kayu atau kadbod. Pencipta azimat wajib menyambung dua bahagian yang sama, berbentuk bulat. Untuk menyambung, gunakan benang merah atau emas. Tambah rune atau tanda Slavic.

Wang kertas yang diaktifkan untuk kekayaan tidak boleh ditukar. Setiap enam bulan, prosedur pembersihan dan pengaktifan perlu diulang. Jimat wang mengaktifkan bukan sahaja tanda dan simbol, tetapi juga cahaya bulan baru. Lakukan ritual pada masa apabila kedua-dua tokoh kelihatan di langit: matahari dan bulan. Kecukupan dijamin.

katak berkaki tiga untuk nasib baik

Sebelum anda mengecas azimat, anda harus memahami satu perkara penting: anda tidak boleh melakukan tanpa urutan dan ritual tertentu. Dalam proses tindakan ajaib, tenaga azimat dan pemiliknya ditukar. Ritual ini direka untuk menggabungkan aliran tenaga.

Terdapat tiga pilihan untuk membeli jimat:

  • membeli dari tangan azimat yang dibuat oleh orang lain;
  • buat sendiri;
  • buatan kilang.

Ketiganya melibatkan pembersihan, penjinakan, dan pengaktifan. Rawat perkara ini dengan penuh tanggungjawab. Dengan tersilap melempar atau melemparkan mantra, anda boleh merosakkan azimat dan menakutkan nasib, cinta, wang, dan sebagainya. Kuasa yang lebih tinggi tidak memaafkan kesilapan, dan lebih-lebih lagi sikap cuai terhadap proses, tidak percaya pada kuasa mereka. Adalah penting untuk membersihkan azimat orang lain sebelum digunakan.

Masa ritual juga dipilih dengan teliti. Kaedah pengecasan dipilih mengikut unsur-unsur mengikut tanda-tanda zodiak. Untuk berlatih orang atau melakukan bukan upacara pertama yang berjaya dalam hidup, terdapat peluang untuk memanfaatkan pengecasan dengan bantuan kuasa gabungan unsur-unsur.

ritual untuk membawa tuah

Mengecas dengan empat elemen

Tidak sukar untuk menjalankan acara ritual untuk pembersihan dan pengecasan sendiri, tetapi dengan syarat orang itu mematuhi peraturan. Arahan tidak sukar. Ikuti kelakuan yang betul dan penyediaan bahan-bahan yang diperlukan. Setiap elemen memerlukan penghormatan dan tingkah laku yang betul.

caj empat unsur

kebakaran

Mengecas azimat dengan kuasa api harus dilakukan pada waktu matahari terbenam. Cahaya matahari seperti api. Jimat dalam kes sedemikian hanya boleh dibuat daripada batu atau logam tahan lama.

Bahan sedemikian sempurna menyerap kuasa berapi-api. Selepas penyucian dan pengerasan dengan api, tiada apa yang akan mengancam pemilik azimat. Tetapi nasib, perlindungan dari api dan tuah dalam semua usaha dijamin.

Perubahan akan bermula serta-merta pada hari acara.

air

Membersihkan satu atau beberapa azimat dengan air adalah sesuai untuk tanda air dan udara. Pilihan ini dilarang untuk yang berapi-api, kerana keserasian unsur-unsur tidak ada sama sekali. Orang yang tergolong dalam unsur bumi boleh menggunakannya, tetapi hanya semasa musim bunga atau musim panas.

Untuk ritual, gunakan hanya air hidup (mata air atau cair). Menghabiskan diri daripada mengintip mata sahaja. Teknik memerlukan ketepatan dan penjagaan. Menyapu air ritual juga dilarang. Pengeringan sendiri sepenuhnya diperlukan.

bumi

Mengaktifkan jimat dengan tanah sangat mudah digunakan. Selepas aktiviti pembersihan dan membiasakan diri dengan tenaga anda, kami menegaskan azimat selama sekurang-kurangnya 24 jam di dalam tanah.

Tanah mesti hidup dan bernafas dengan baik. Tanah yang sesuai di taman atau halaman rumah anda sendiri. Sebaik sahaja anda menggali lubang, langkah di atasnya tiga kali. Mulakan dengan kaki kanan.

Selepas dikorek, azimat itu dipakai lebih dekat ke badan pada siang hari.

Melalui udara

Untuk membersihkan atau mengecas azimat dengan bantuan roh udara, pilih hari yang cerah dengan langit tanpa awan yang jelas.

Ritual itu dilakukan pada awal pagi, manakala udaranya bersih dan segar, tanpa campuran bau kimia. Mereka pergi ke kawasan terbuka yang tidak mempunyai rumah (hutan, taman atau penanaman sesuai).

Pegang azimat pada tapak tangan yang dihulurkan selama 2-3 minit. Sekarang bawa ke bibir anda dan tiup perlahan-lahan tiga kali pada bahagian atas.

Mengenai konspirasi

Azimat semasa satu atau semua ritual pemurnian, pengaktifan dan pengecasan bukan sahaja seharusnya menyerap tenaga unsur dan pemiliknya.

Dia mesti mendengar fikiran pemiliknya, suaranya dan merasai kehangatan badan.

Dalam kes ini, perlu menggunakan teks ajaib. Setiap elemen mempunyai konspirasi sendiri:

  1. Pembersihan. "Semangat unsur, datang. Tolong. Keluarkan negatif dan kotoran dari azimat (azimat, azimat). Biarkan orang lain dikeluarkan, tetapi milik saya akan melekat, tidak ketinggalan. Membantu saya dengan segala-galanya. "
  2. Untuk jimat, adalah penting untuk merasakan emosi positif. Fikiran dan keinginan yang hanya membimbangkan saat-saat tertentu harus diarahkan. Jadi, sebagai contoh, untuk menarik nasib baik, katakan: "Saya menarik tuah, saya menghalau kemalangan dan kemarahan manusia. Hasad dengki hilang, dan kebaikan dan kebahagiaan menghampiri. Mereka duduk di atas azimat, kekal, berakar.
  3. Semasa penyucian dengan api: "Semangat api, tolong! Kekuatan, kesabaran dan tuah marah. Lampirkan pada azimat dengan lilin.

Air dan udara tidak memerlukan membaca teks khas dan menyebut corak perkataan tertentu. Mereka kuat, pada masa yang sama baik dan positif dalam segala hal.

Bagaimana untuk mengecas azimat Slavic

Dalam dekad yang lalu, orang mula kembali ke akar mereka. Salah satu pulangan ini dipanggil pemerolehan simbol dan azimat. Azimat Slavia dicipta oleh nenek moyang dengan ketat mengikut unsur-unsur. Tetapi mereka sentiasa dimuatkan dengan cara yang sama: melalui api ritual. Mari kita lihat contoh. Bagaimana untuk mengenakan azimat Slavic Molvinets, yang melindungi daripada kerosakan pada mata jahat, serta orang jahat? Kami mengikuti arahan:

  • kami membuat azimat;
  • kami menjalankan pembersihan;
  • kita mengecas dengan tenaga kita;
  • kami menyediakan api ritual dengan persembahan kepada tuhan-tuhan (dalam bentuk perigi atau piramid terpotong);
  • kami memastikan bahawa kebenaran untuk penyucian telah diterima (persembahan mesti jatuh ke tengah api).

Azimat Slavic diletakkan sama ada di sebelah abu, atau ditutup selama sehari dengan abu dari api.

Azimat untuk nasib baik dan wang: foto, pendapat, bagaimana untuk melakukannya sendiri?

Sejak zaman purba, orang telah cuba menarik kemakmuran dan kekayaan dengan bantuan pelbagai ritual ajaib, azimat, konspirasi, dan azimat untuk nasib baik dan wang tidak terkecuali. Semua ahli silap mata, psikik, penyembuh berkata dengan yakin bahawa azimat yang dipilih dengan betul atau buatan sendiri boleh membawa tuah dan kemakmuran.

Sekiranya pemilik tanpa syarat percaya pada kuasa jimatnya, maka nasib pasti akan tersenyum kepadanya, dan kekayaan material akan menjadi bonus yang menyenangkan baginya. Pertimbangkan azimat popular untuk nasib baik dan wang.

Jenis-jenis azimat

Terdapat pelbagai jenis azimat yang kuat untuk nasib baik dan wang. Anda boleh membeli siap, atau anda boleh membuat azimat sendiri, memerhatikan syarat-syarat tertentu untuk pembuatannya.

Ramai yang mendengar nasihat ahli nujum hebat Vanga, seseorang mengikut arahan ahli nujum terkenal Tamara Globa, dan ada juga yang menyelidiki sejarah silam dan mencipta azimat yang popular pada zaman Golden Horde.

Azimat dari Vanga untuk nasib baik dan wang

Azimat Vanga untuk nasib baik dan wang

Vanga peramal dan penyembuh yang hebat semasa hidupnya membantu ramai orang yang meminta bantuannya. Tetapi walaupun selepas kematiannya, orang mencari keselamatan dari masalah dan kemalangan, mencari apa yang mereka mahu, menggunakan nasihatnya.

Vanga berhujah bahawa alam semula jadi adalah sumber utama, gudang komponen yang diperlukan untuk seseorang itu bahagia. Anda hanya perlu tahu cara menggunakannya dengan betul.

Untuk membuat azimat yang kuat untuk menarik wang dan nasib baik, dia menasihati menggunakan daun dan dahan kismis. Pada musim bunga, perlu memotong beberapa cawangan nipis dari semak currant. Ambil reben hijau, buat tiga potong daripadanya, setiap satunya harus lebih panjang daripada cawangan.

Jalinkan kuncir daripada dahan dan reben, reben dan ranting berselang seli. Sambungkan corak yang terhasil ke dalam cincin yang menyerupai gelang. Kencangkan kedua-dua hujung dengan tiga simpulan dan keluarkan azimat dari mata manusia.

Selepas dahan kering, azimat sudah siap. Sepanjang tahun, dia mesti sentiasa bersama pemiliknya: sama ada memakainya di lengan anda atau meletakkannya di dalam beg anda. Selepas setahun, anda perlu membakarnya dan menjadikan diri anda yang baru.

Azimat untuk nasib baik dan wang daripada Tamara Globa

Tamara Globa - ahli nujum terkenal pada zaman kita - percaya bahawa orang berhenti mempercayai kuasa ajaib azimat dengan sia-sia. Pada pendapatnya, azimat ialah alat yang sangat bertenaga untuk mendapatkan apa yang anda inginkan.

Tamara mempunyai azimat sendiri yang membawa tuah kepadanya. Ini adalah syiling yang jatuh ke tangannya dari Siberia. Di sana, syiling azimat itu dikenakan kuasa istimewa, setelah melakukan ritual atas nama, supaya ia akan berkhidmat kepada pemilik tertentu. Sesiapa sahaja boleh memesan azimat peribadi seperti itu dari sana.

Azimat Imperial untuk nasib baik dan wang

azimat empayar untuk nasib baik dan kekayaan

Terdapat legenda di sekeliling jimat ini, salah satunya adalah penerimaan duit syiling khas oleh Peter I muda dari sami-sami Trinity-Sergius Lavra. Di atas syiling ini, tiga diakon membaca doa sepanjang malam, dan kemudian menyerahkannya kepada Peter, mengatakan bahawa kini kejayaan dalam semua perkara menantinya, nasib dan kekayaan akan menjadi temannya dalam segala hal.

Sesungguhnya, semua masalah yang dihadapi oleh putera muda pada masa itu telah diselesaikan, dan Peter I sendiri kemudiannya menjadi seorang maharaja yang hebat. Sejak itu, ramai maharaja telah memakai azimat syiling mereka sendiri.

Sekarang ahli silap mata profesional terlibat dalam pembuatan jimat sedemikian, ia boleh dipesan melalui Internet. Doa dibacakan kepadanya tentang satu orang, jadi hanya ada seorang pemilik. Anda boleh membuat sendiri azimat imperial, tetapi ini memerlukan sikap yang serius dan iman yang kuat.

Jimat gerombolan

Jimat gerombolan

Satu lagi azimat, yang pemiliknya tidak akan mengalami keperluan material, ialah azimat Horde. Sehingga hari ini, jumlah maklumat yang mencukupi tentang beliau telah disimpan. Pada zaman dahulu, ia adalah syiling Golden Horde, diikat silang dengan tali.

Kini jimat sebegini boleh ditempah daripada orang yang berilmu atau anda boleh membuatnya sendiri.

Azimat Muslim untuk wang dan nasib baik

azimat muslim untuk wang dan tuah

Umat Islam juga memakai pelbagai azimat ajaib yang membantu mereka memperoleh kemerdekaan kewangan. Azimat yang paling popular dianggap sebagai sekeping kertas di mana perkataan tentang kekayaan dari ruqi ditulis. Azimat sedemikian disembunyikan dalam beg kulit dan dibawa dengan berhati-hati. Kehilangan itu akan menjadi petanda buruk.

Benang merah

azimat benang merah

Azimat benang merah dianggap sebagai azimat terkuat untuk nasib baik, wang dan perlindungan. Benang harus dipilih dari bahan semula jadi. Pilihan yang paling sesuai ialah bulu.

Selalunya orang berusaha untuk memperolehnya di Israel yang suci. Orang yang paling dekat dengan persaudaraan hendaklah mengikat benang di tangan. Ikat benang menjadi tujuh simpulan. Untuk menambah wang, syiling diletakkan pada benang.

Mengapakah azimat buatan sendiri lebih baik daripada yang dibeli di kedai?

Orang yang mencari kekayaan dan kesejahteraan sering tertanya-tanya di mana azimat untuk tuah dan wang dijual. Anda boleh membelinya di kedai khusus profil esoterik-ajaib. Juga, anda boleh membuat pesanan individu kepada ahli silap mata atau psikik, kerana mereka tahu cara bercakap azimat untuk wang dan nasib baik.

Baru-baru ini, cara paling biasa untuk membeli azimat untuk nasib baik, menarik wang dan meningkatkan kesihatan ialah Internet. Tetapi barang ajaib seperti itu mudah dibuat sendiri. Adalah dipercayai bahawa azimat buatan tangan jauh lebih berkesan, kerana apabila menciptanya, fikiran anda tertumpu pada matlamat tertentu.

Selain itu, adalah mungkin untuk memilih mana-mana pilihan untuk membuat azimat yang anda suka.

Bagaimana untuk membuat azimat untuk nasib baik dan wang dengan tangan anda sendiri?

bagaimana membuat azimat untuk nasib baik dan wang dengan tangan anda sendiri

Untuk membuat azimat untuk nasib baik dan wang dengan tangan anda sendiri, anda memerlukan beberapa bahan (khusus untuk setiap kaedah), dan yang paling penting, sikap positif, kepercayaan terhadap keberkesanan jimat dan kekuatan pemikiran.

syiling ajaib

Syiling ajaib adalah azimat yang paling biasa untuk menarik wang. Semasa bulan purnama, anda perlu mengambil apa-apa syiling, masukkan ke dalam piring air, letakkan di tingkap, di bawah sinar bulan. Mereka akan mengecas azimat dengan tenaga bulan. Anda harus sentiasa menyimpan syiling ini bersama anda, sebaik-baiknya dalam dompet anda.

Jimat lilin

Untuk membuat azimat sedemikian, anda perlu membeli lilin. Pada bulan yang tumbuh, pada tengah malam, letakkan dalam gelas, kemudian bakar. Secara mental, nyalaan lilin menyampaikan keinginan anda, anda boleh berbisik secara senyap. Wax akan mengekalkan semua maklumat yang anda katakan. Apabila lilin terbakar, lilin mengeras, ia mesti diletakkan dalam beg khas dan sentiasa dibawa bersama anda, tanpa menunjukkannya kepada sesiapa.

Dari benang

Ini adalah salah satu azimat yang sangat kuat untuk menarik tuah dan wang. Anda perlu membeli benang warna yang berbeza, tocang tocang daripada mereka. Semasa menganyam, nyatakan keinginan wang anda. Kemudian sambungkan jalinan ke dalam gelang, letakkan di kaki kiri anda. Selepas terpenuhinya hajat, tanggalkan gelang itu dan bakar, sambil mengucapkan kata-kata syukur.

Beg duit

Jimat ini dicipta untuk kemakmuran keluarga, jadi jika tidak ada keluarga, jika orang asing tinggal di rumah, ia tidak akan berfungsi.

Jahit beg mana-mana kain sendiri. Syiling pelbagai denominasi dikumpulkan, dibasuh dalam air bersih, kemudian dibentangkan di atas meja. Syiling gembira, mereka diletakkan di dalam beg, sementara mereka perlu diucapkan: "Kopeck kepada kopeck, nikel kepada nikel, lima puluh dolar kepada lima puluh dolar, ruble kepada ruble, sekeping emas kepada sekeping emas, segala-galanya ke mahkamah. "

bola wang

Syiling atau wang kertas mesti dibalut dengan benang bulu hijau menjadi bola. Sambil pusing fikir pasal duit. Letakkan di atas pintu depan di bahagian dalam rumah, tetapi supaya ia tersembunyi daripada mata yang mengintip.

perkara kecil

Kadang-kadang kita terjumpa perkara-perkara kecil dalam hidup yang segera menarik perhatian kita. Ia boleh menjadi apa sahaja: kerikil, cengkerang, patung, barang kemas. Perkara kecil seperti ini akan menyumbang kepada kejayaan anda.

Pokok Wang

Sebelum menanam bunga rumah, anda perlu menanam syiling dalam periuk tanah. Apabila menjaga bunga, anda perlu berfikir bahawa anda melabur dalam kekayaan masa depan. Dari orang luar, tumbuhan itu tidak boleh disembunyikan, tidak seperti azimat lain.

Tapak kuda di atas pintu

Horseshoe - azimat Slavic untuk wang dan nasib baik. Anda perlu memasang ladam dengan kakinya dari bahagian dalam rumah di atas pintu dan fikirkan tentang kesejahteraan masa depan.

Azimat-batu untuk nasib baik dan wang untuk tanda-tanda zodiak

azimat untuk tanda zodiak

Cara popular untuk menarik tuah ialah menggunakan batu yang sepadan dengan tanda zodiak anda. Anda boleh membeli barang kemas dengan batu sedemikian, atau anda boleh membeli batu yang berasingan. Syarat utama mestilah mengikut kehendak pemiliknya, jika tidak tidak akan ada faedahnya.

  1. Untuk Aries, pencinta berada di atas, berlian, nilam, amethyst, delima adalah sesuai.
  2. Azimat yang diperbuat daripada zamrud, jadeite, agate akan membawa tuah dan wang kepada Taurus yang setia dan stabil.
  3. Gemini yang ingin tahu lebih baik menggunakan topaz, alexandrite, garnet, agate, beryl.
  4. Azimat wang dan nasib baik untuk Kanser intuitif akan menjadi zamrud, mutiara, mata kucing.
  5. Singa unik akan mendapat tuah terima kasih kepada delima, ambar, krisolit.
  6. Virgo yang betul dan rasional akan diperkaya dengan bantuan jed, jasper, kyanite dan krisolit.
  7. Libra, mengagumi segala-galanya di sekeliling, akan dibantu dalam menarik nasib baik oleh berlian, aquamarine, opal, lapis lazuli.
  8. Scorpions Asertif, tuah dijamin oleh opal hitam, mata kucing, garnet, aquamarine.
  9. Sagittarian yang berwibawa tidak boleh melakukannya tanpa lapis lazuli, turquoise dan chrysolite.
  10. Malachite, delima, onyx akan membantu status Capricorn.
  11. Aquarians Kreatif akan mendapat kesejahteraan terima kasih kepada nilam, amethyst, zirkon.
  12. Nah, Pisces yang kreatif memerlukan batu bulan, mutiara untuk menarik wang.

Cara bercakap sesuatu, objek, rantai kunci atau azimat untuk nasib baik

bagaimana untuk mengatakan sesuatu untuk nasib baik

Jika anda sentiasa dihantui oleh beberapa siri kegagalan, ini adalah sebab yang serius untuk memikirkan cara mengubah segala-galanya. Terdapat dua jalan keluar: beralih kepada pelihat dengan kemahiran ajaib, atau berkenalan dengan upacara asas yang boleh anda lakukan sendiri, dan keberkesanannya akan menjadi ketara dengan serta-merta.

Adalah penting untuk diingat bahawa hasil akhirnya bergantung bukan sahaja pada kata-kata yang diucapkan atau subjek yang dipilih untuk konspirasi, tetapi juga pada pematuhan peraturan tertentu oleh orang yang akan melakukan ritual itu.

Perkara yang perlu diketahui oleh semua orang yang ingin bercakap sesuatu untuk cinta, tuah dan kebahagiaan:

maskot gajah
  • Malah sihir putih boleh berbahaya, jadi sebelum menggunakan bantuannya, anda perlu memikirkan akibatnya. ;
  • Jika anda tidak dapat mempelajari kata-kata doa, anda boleh menulisnya di atas sekeping kertas, tetapi selepas membacanya, segera membakarnya menggunakan nyalaan lilin gereja;
  • Semasa majlis berlangsung, orang yang mengendalikannya mesti berada di dalam bilik. Kebisingan, jenaka, ketawa dan kehadiran orang yang tidak dikenali tidak dibenarkan;
  • Ia tidak disyorkan untuk melakukan ritual semasa kehamilan: ini penuh dengan masalah dengan anak atau melahirkan anak, dan pada masa akan datang, kegagalan boleh dipanggil pada anak anda;
  • azimat dari mata jahat
  • Jika atas sebab tertentu tidak mungkin membaca konspirasi itu sendiri (contohnya, kerana ketakutan), anda boleh meminta bantuan orang lain, tetapi kemudian anda harus berterima kasih kepadanya supaya konspirasi itu berfungsi ke arah yang betul;
  • Adalah disyorkan untuk mengelakkan alkohol dan makanan tidak sihat 3 hari sebelum prosedur. Diet harus mengandungi hanya makanan yang sihat: mereka mempunyai tenaga positif;
  • Beberapa hari sebelum upacara, anda harus cuba mengelakkan pertikaian dan skandal: ia memberi kesan negatif kepada medan tenaga;
  • Anda tidak boleh memberitahu sesiapa tentang niat anda untuk melakukan ritual itu, serta selepas ia dilakukan. Segala-galanya mesti dirahsiakan, jika tidak, konspirasi tidak akan berjaya.

Memandangkan butiran di atas semasa menjalankan upacara, anda boleh menjadikannya benar-benar selamat dan berkesan, dan kemudian ia benar-benar akan menarik nasib baik dan kebahagiaan.

Bagaimana untuk mengatakan sesuatu untuk nasib baik?

Untuk sentiasa bertuah dalam semua perkara, anda perlu mencari perkara kegemaran anda dan membaca doa sedemikian sebanyak 12 kali untuk menarik kesejahteraan, yang pastinya akan menjejaskan semua bidang kehidupan.

"Seperti tupai memakai kot bulu, tidak menanggalkannya, Jadi adakah anda (sebutkan sesuatu) saya bernasib baik, membawa kebahagiaan. Semoga begitu! "

Terdapat satu lagi pilihan untuk majlis itu, yang mana anda memerlukan pin mudah:

  • Kita sedang menunggu bulan mencapai fasa bulan baharu;
  • Pada tengah malam kami mengambil pin dan membacanya:

"Bulan dilahirkan semula, kuasanya bangun dan terus kepada saya. Nasib saya tidak akan tercabut dari pin ini, seperti bulan tidak akan pernah berpisah dengan langit. Di hadapan nasib saya untuk mengikuti saya, saya melakukan kebaikan yang besar! Amin! "

Adalah dinasihatkan untuk melakukan ritual sedemikian setiap kali pada bulan purnama, dan kemudian nasib pasti tidak akan pergi.

Konspirasi untuk kekayaan dan nasib baik

Keadaan kewangan yang sukar boleh diperbetulkan dengan mudah dengan syiling 5 kopecks, jika anda bercakap seperti berikut:

Kami meletakkan wang di telapak tangan kiri dan membaca konspirasi yang direka khas untuknya:

"Wang kepada wang, dompet kepada dompet. Seperti matahari keemasan dengan cahaya, begitu juga sen saya bersinar, membawa wang, memberi kegembiraan. Seperti yang dikatakan, selesai. Jadilah kata-kata saya yang kuat dan tindakan saya tegas. Dalam nama Bapa, dan Putera, dan Roh Kudus. Amin. "

Kami membawa syiling bersama kami selama setahun, kemudian ulangi upacara itu lagi.

Adalah dinasihatkan untuk tidak memberi wang kepada sesiapa dan meletakkannya selepas ritual di dalam dompet di dalam poket yang berasingan.

Pendapat tentang azimat untuk nasib dan wang

Azimat yang menarik wang dan nasib baik mempunyai ulasan yang berbeza. Di antara kelebihan mereka, orang melihat peningkatan sebenar dalam hal ehwal material selepas mereka membuat azimat dengan tangan mereka sendiri.

Ramai orang menyukai azimat yang dibeli. Kelemahan, tidak syak lagi, termasuk kes penipuan yang meluas apabila membuat pesanan melalui Internet. Ya, dan tukang sihir-penipu bukan perkara biasa. Juga, kelemahan termasuk kos mahal jimat yang dibeli atau dipesan.

Sekiranya anda takut kepada penipu, maka buatlah azimat seperti itu dengan tangan anda sendiri, sambil percaya, jangan ragukan faedahnya, maka nasib tidak akan berlalu. Tetapi anda tidak sepatutnya mengalihkan semua tanggungjawab kepada azimat, anda perlu cuba mengubah kedudukan anda sendiri. Dan jimat akan membantu anda dengan ini.