Jimat wang untuk dompet - ciri, peraturan pembuatan dan penggunaan

Jimat kerana menarik wang ke dompet anda

Tidak kira berapa banyak kewangan yang anda ada, anda masih mahu lebih. Orang ramai mungkin mula merasakan kekurangan berterusan mereka sejak hari yang sama syiling pertama mula digunakan. Walau apa pun, orang tahu cara membuat azimat dan azimat untuk menarik wang ke dalam dompet mereka walaupun sebelum munculnya bil kertas. Banyak cara untuk menarik kekayaan dicipta oleh Slav kuno, tidak kurang oleh orang Cina, yang mula menggunakan syiling sebelum banyak orang lain. Sihir rumah tangga yang mudah boleh diakses oleh orang sezaman.

Lima peraturan emas orang kaya

Jadi, semua orang suka duit syiling - tetapi apa yang mereka suka? Terdapat beberapa peraturan penting yang mesti anda pelajari untuk mematuhi, jika tidak, tiada azimat akan membantu menarik kekayaan.

  1. Wang suka mengira. Pepatah itu timbul bersebab. Mereka yang ingin meningkatkan kesejahteraan kewangan mereka harus membiasakan diri untuk mengira wang tunai mereka yang ada setiap hari, hingga ke syiling terkecil.
  2. Untuk melakukan ini, anda perlu membiasakan diri untuk memastikan dana anda teratur, dan tidak memasukkan syiling dan bil ke dalam banyak poket pakaian anda dan melupakannya. Peraturan nombor dua ialah perintah. Wang kertas hendaklah diluruskan dengan teliti dan dilipat satu sama lain, duit syiling hendaklah dikumpulkan dalam petak khas.
  3. Jumlah yang anda simpan bersama anda untuk perbelanjaan hendaklah dibawa dalam dompet atau dompet baharu yang kemas. Ia tidak begitu penting sama ada ia diperbuat daripada kulit atau pengganti yang murah; apa yang lebih penting ialah kekemasan dan penampilan yang menarik.
  4. Jangan sekali-kali anda mengabaikan perubahan kecil atau menolak penukaran di kedai jika ia diberikan dalam syiling. Jika anda ingin menggembirakan penjual atau pelayan dengan tip, anda boleh memberi mereka perubahan, tetapi untuk tujuan ini, dan bukan kerana penghinaan terhadap syiling.
  5. Syiling mahupun wang kertas tidak harus diserahkan dari tangan ke tangan: terdapat risiko "mengambil" tenaga yang tidak menguntungkan. Apabila membuat pengiraan, ia diletakkan di atas meja atau kaunter. Pengemis diberi syiling bukan dalam telapak tangan yang dihulurkan, tetapi dalam topi atau kotak. Jika tidak ada, lebih baik menahan diri dari sedekah, supaya tidak memintanya sendiri kelak.

Semua peraturan ini adalah berdasarkan tradisi kewangan yang telah lama wujud dan telah diuji oleh lebih daripada satu generasi.

Katak wang dengan syiling Cina purba - azimat untuk kekayaan

Pengurusan tenaga wang

Segala-galanya di dunia saling berkait rapat, diserap dengan aliran tenaga yang sentiasa bergerak. Tenaga kewangan adalah sebahagian daripada kitaran ini. Dan seseorang boleh belajar menguruskannya supaya kemasukan kekayaan menjadi lebih aktif daripada aliran keluar wang. Adalah mustahil untuk menyekat sepenuhnya aliran keluar kewangan, dan ia tidak perlu. Penimbunan tanpa minda tidak akan membantu anda menjadi kaya, kerana aliran masuk dan keluar adalah saling bergantung.

Wang boleh dan harus dibelanjakan! Tetapi ada satu prasyarat: perbelanjaan kewangan harus membawa kegembiraan. Anda harus memanjakan diri anda jika anda mahu. Ungkapan "Saya tidak mampu" sepatutnya hilang selama-lamanya daripada leksikon. Sebaliknya, anda harus membiasakan diri untuk berfikir seperti ini: "Saya suka kekayaan dan bergembira dengan peluang yang terbuka, dan kekayaan mengasihi saya. "

Dan wang mesti dikongsi. Jutawan tidak membelanjakan sejumlah besar wang untuk amal dengan sia-sia: ia membuahkan hasil yang lumayan. Tidak kurang berkesan adalah perbelanjaan bukan untuk diri sendiri, tetapi untuk kegembiraan orang yang anda sayangi. Malah hadiah yang murah dan emosi hangat yang ditimbulkan akan menyokong aliran tenaga yang berkaitan dengan kewangan. Kesejahteraan pasti akan bertambah baik, kerana wang dengan rela hati datang ke tempat kegembiraan dan cinta memerintah.

Dompet - jimat wang utama

Anda boleh membuat azimat untuk menarik wang ke dalam dompet anda sendiri, atau anda boleh membelinya. Kedua-dua cara untuk menarik kekayaan adalah baik dengan cara mereka sendiri. Sesetengah azimat yang sangat berkuasa memerlukan pengaktifan tambahan, yang lain berfungsi sendiri, meningkatkan kemasukan tenaga kewangan dengan fakta kehadiran mereka.

Jimat pertama yang memikat wang ialah dompet itu sendiri. Seperti yang dinyatakan di atas, ia tidak boleh haus. Kekemasan dan kebolehgunaan kelengkapan adalah syarat yang sangat diperlukan.

Bahan tiruan agak boleh diterima, tetapi pilihan terbaik adalah kulit asli. Warna pilihan adalah merah. Ia melambangkan kekayaan bukan sahaja dalam budaya Slavia, tetapi juga di China dan India.

Sehubungan itu, bekas yang sesuai untuk bil dan syiling kecil ialah dompet kulit merah dengan petak untuk wang kertas denominasi yang berbeza. Alangkah baiknya jika ia dihiasi dengan bahagian logam kuning. Azimat wang khas akan membantu mengukuhkan tenaga dompet anda yang menarik dari segi kewangan.

Cadangan am untuk mencipta azimat wang sendiri

Mereka yang memutuskan untuk membuat jimat wang untuk dompet dengan tangan mereka sendiri harus mengambil kira: azimat tidak boleh dibuat dan diaktifkan dalam keperluan. Anda tidak seharusnya meminta dana kepada Universe untuk rawatan atau pembayaran balik hutang terkumpul. Beginilah cara tenaga wang berfungsi: keperluan menolaknya, tetapi kemakmuran dan kegembiraan menarik kekayaan. Inilah sebabnya yang kaya semakin kaya dan yang miskin semakin jatuh ke dalam kemiskinan. Apabila melemparkan azimat kewangan, anda harus memikirkan kegembiraan yang akan dibawa oleh kekayaan.

Semua azimat wang dibuat dan diaktifkan semasa Bulan waxing. Ia akan menjadi lebih berkesan jika ia dibuat dengan mengambil kira masa planet - contohnya, pada hari dan jam Musytari, yang menguruskan hal ehwal kewangan. Ia berlaku pada hari Khamis, pada jam pertama selepas matahari terbit.

Fikiran adalah material. Apabila mengaktifkan azimat, anda harus membayangkan setepat mungkin manfaat yang tersedia untuk orang kaya, tetapi pada masa yang sama memikirkannya bukan dengan iri hati, tetapi seolah-olah anda sudah memiliki semuanya di tangan anda.

Wang Fiat

Jimat "dompet" yang kuat ini sering disebut dalam cerita dongeng negara yang berbeza. Tetapi, tidak seperti topi yang tidak kelihatan atau alas meja yang dipasang sendiri, ia benar-benar wujud. Lebih-lebih lagi, anda boleh melakukannya sendiri. Benar, ia berfungsi agak berbeza daripada bagaimana ia digambarkan dalam kisah dongeng: anda tidak boleh membayar dengannya, anda hanya perlu membawanya bersama anda di dalam dompet anda.

Untuk membuat syiling yang tidak boleh ditebus, anda memerlukan, seperti yang jelas dari nama azimat, syiling, dan bukan yang mudah, tetapi yang istimewa untuk pemiliknya. Sebagai contoh, ia boleh berupa syiling daripada gaji pertama, ruble ulang tahun yang didermakan, syiling lama ditemui atau sebarang syiling luar biasa lain yang mempunyai sejarah.

Azimat untuk dompet ialah bil yang tidak boleh ditebus

Untuk syiling, beg kecil dijahit, kira-kira saiz syiling. Ia mesti diperbuat daripada kain merah, sebaik-baiknya kapas, bulu atau linen, iaitu bahan semula jadi.

Sebelum meletakkan duit syiling di dalam beg, ia harus "dimandikan" dalam cahaya Bulan yang memudar, dan kemudian bercakap dengan cara yang istimewa. Ini dilakukan dengan kata-kata anda sendiri. Syiling khas dibawa ke bibir, dipegang di telapak tangan, dan diam-diam meminta bantuan untuk mendapatkan kekayaan. Anda mesti berjanji dengan jimat bahawa kewangan akan digunakan untuk kebaikan dan kegembiraan. Kemudian anda harus berterima kasih kepada duit syiling atas bantuannya, menyembunyikannya dalam beg yang disediakan, dan mengikatnya dengan reben atau benang merah atau emas. Selepas ini, yang tinggal hanyalah meletakkan jimat di dalam dompet anda dan tunggu kesan syiling terpesona.

Sama seperti syiling, satu lagi jimat dicipta yang serupa dalam makna - yang dipanggil bil yang tidak boleh ditebus. Sesetengah sumber mengesyorkan menggunakan dolar universal untuk mencipta azimat ini. Tetapi kebanyakan bersetuju bahawa mata wang tempatan adalah yang paling berkesan. Proses membuat jimat adalah sama seperti syiling, kecuali anda memerlukan beg yang lebih besar - cukup untuk memuatkan wang kertas yang dilipat menjadi segitiga.

Azimat Slavia kuno

Nenek moyang menggunakan bukan sahaja duit syiling, tetapi juga barangan rumah yang mudah didapati untuk membuat jimat kewangan. Tetapi tidak semuanya sesuai, tetapi hanya yang membawa keuntungan kepada pemiliknya. Oleh itu, seorang gembala boleh membuat azimat dari bulu domba, seorang petani dari segenggam bijirin, seorang tukang kayu dari kayu. Sebilangan kecil produk "bertuah" dibungkus dalam sekeping kertas merah dan dibawa ke dalam dompet - analog dompet moden. Perlu dijelaskan bahawa pada masa itu wang kertas kertas masih belum digunakan, jadi untuk pembayaran kewangan hanya syiling pelbagai denominasi yang diperbuat daripada tembaga, perak, dan emas digunakan.

Azimat Slavic yang menarik kekayaan yang diperbuat daripada perak

Untuk menyimpan dan membawa syiling, mereka menggunakan beg tahan lama - ia dipanggil dompet atau kantung. Mereka sering dihiasi dengan sulaman, yang boleh mengubah dompet menjadi azimat kewangan yang kuat. Benang merah diperlukan. Motif sulaman adalah simbol bertuah yang menarik kekayaan: ladam, telinga jagung, matahari dengan sinar, dll.

Dengan cara ini, tapal kuda masih dianggap sebagai simbol kemakmuran dan nasib baik. Sudah tentu, anda tidak boleh memasukkannya ke dalam dompet anda, tetapi imej kecil yang diperbuat daripada logam agak sesuai untuk ini. Azimat mesti diucapkan dengan cara yang sama seperti wang fiat untuk diaktifkan.

Malachite dianggap sebagai batu yang paling "wang". Walaupun kepingan kecil batu ini yang belum diproses menarik wang ke dalam dompet jika mereka terpesona dengan cara yang sama seperti syiling dan azimat kewangan yang lain. Loket, manik atau kepingan mudah malachite disembunyikan dalam poket rahsia dompet dan sentiasa dipakai tanpa meletakkannya.

Gewang wang negara lain

Tetapi inilah yang digunakan oleh penduduk negara lain untuk memikat kekayaan:

  • Simbol Lima Berkat adalah perkara biasa di China. Ini adalah bulatan di tengahnya yang terdapat tanda yang dipanggil Universe of Eternity, dan di sekelilingnya terdapat lima ekor kelawar. Dalam bahasa Cina, nama haiwan ini adalah konsonan dengan perkataan "kebahagiaan". Setiap tetikus mewakili salah satu rahmat: panjang umur, kegembiraan, nasib, kesihatan, kekayaan.
  • Di China juga, syiling bulat purba dengan potongan persegi di tengah digunakan sebagai umpan wang. Hari ini kebanyakannya adalah kraf moden - syiling sebenar jenis ini keluar daripada peredaran kewangan pada abad kesebelas. Salah satu simbol Feng Shui yang paling terkenal, katak wang, memegang syiling sedemikian di mulutnya.
  • Meterai Sulaiman memikat kekayaan dari orang Yahudi dan Arab. Ia adalah medali dengan bintang berbucu enam, biasanya diperbuat daripada logam berharga, dihiasi dengan simbol kuno.
  • Mjolnir, perwakilan kecil tukul Thor, dipakai oleh orang Scandinavia.
  • Semanggi empat daun popular di Eropah Barat. Ini boleh sama ada daun kering sebenar atau imejnya.
  • Scarab membawa kemakmuran kepada orang Mesir. Imej kumbang digunakan pada medali dan diukir dari batu. Mereka dipakai secara rahsia.
Dompet anda akan dipenuhi dengan wang terima kasih kepada jimat

Bagaimana untuk memagnetkan kekayaan

Satu lagi cara menarik untuk membuat jimat wang dalam dompet melibatkan penggunaan bijih besi magnetik. Untuk membuat magnet kewangan, anda perlu menggunakan sebatang besi, fail besar atau sebarang magnet. Anda juga memerlukan cat emas, dalam tin atau cecair.

Ia akan mengambil sedikit usaha untuk mendapatkan beberapa pemfailan besi menggunakan fail. Anda tidak perlu banyak, hanya secubit sudah memadai. Habuk papan hendaklah ditutup dengan lapisan cat emas dan dibiarkan kering. Kemudian ambil magnet. Cukur yang terhasil dikumpulkan di atasnya dan dibiarkan menjadi magnet selama 24 jam, selepas itu ia dikumpulkan dalam beg kecil yang diperbuat daripada kain merah tebal. Azimat sedemikian untuk memikat wang ke dalam dompet digunakan di negara yang berbeza, jadi mustahil untuk mengatakan dengan tepat di mana ia dicipta. Sebab populariti mereka adalah kemudahan pembuatan dan kecekapan tinggi.