Azimat yang menarik wang

batu untuk azimat

Mungkin beberapa orang akan menafikan kepentingan sfera material dalam kehidupan seseorang. Tetapi kesejahteraan kewangan sebahagian besarnya bergantung pada nasib. Bagaimana anda boleh menghalang dia daripada berpaling daripada anda? Cuba gunakan jimat! Azimat yang menarik wang boleh mempengaruhi alirannya untuk manfaat anda. Dalam artikel ini anda akan belajar tentang kuasa setiap daripada mereka.

Bagaimanakah azimat yang menarik wang berfungsi?

syiling emas untuk nasib baik

Jika anda menggunakan azimat yang menarik wang dan nasib baik dengan betul, mereka akan membantu anda:

  • temui peluang baharu yang anda tidak tahu sebelum ini wujud;
  • mengatur aliran tunai yang stabil;
  • tarik orang yang betul ke pihak anda, ambil kesempatan daripada keadaan semasa;
  • percaya pada diri sendiri dan kekuatan anda sendiri;
  • menarik nasib baik, acara gembira, seperti mencari wang atau barang berharga, kemenangan, hadiah;
  • mudah naik tangga kerjaya dalam bidang pilihan anda;
  • memperbaiki hubungan dalam sektor kewangan, sebagai contoh, hutang lapuk anda akan dikembalikan kepada anda atau bank akan meluluskan pinjaman;
  • jadikan rumah anda tempat kekal untuk wang.

Azimat membantu seseorang untuk berjimat cermat dan berhenti membelanjakan wang untuk perkara yang tidak perlu dan keseronokan yang meragukan.

Jimat anda akan melindungi simpanan anda daripada penggunaan yang tidak rasional. Anda tidak akan menjadi pemegang saham yang ditipu, anda tidak akan melabur wang dalam perusahaan yang kemudiannya akan muflis.

Sebaik sahaja anda mempunyai azimat, anda akan segera merasakan keyakinan dan kekuatan, keupayaan untuk memperoleh dan meningkatkan kekayaan. Setiap azimat mempunyai sihir tertentu. Kami akan bercakap tentang yang paling popular di antara mereka di bawah.

Azimat paling kuat yang menarik wang

kuatrefoil logam

Azimat boleh dipanggil apa-apa objek yang mempunyai kuasa ajaib, dengan bantuan pemiliknya sama ada boleh menarik sesuatu yang berguna untuk dirinya sendiri atau melindungi dirinya daripada sesuatu yang buruk. Kekuatannya secara langsung berkaitan dengan kepercayaan anda terhadap keupayaannya. Jimat boleh menjadi sesuatu yang mempunyai makna istimewa untuk anda. Dalam kes ini, subjek itu sendiri mesti dikaitkan dengan intipati isu yang sedang diselesaikan. Tetapi perkara utama ialah anda mesti percaya pada keupayaannya dan, jika berjaya, terima kasih kepadanya.

Perhatikan bahawa tidak perlu hanya mempunyai satu jimat. Sebagai contoh, beberapa azimat sekaligus boleh membantu dalam menyelesaikan masalah kewangan. Dan setiap daripada mereka akan meningkatkan kecekapan kerja seseorang, keupayaannya untuk menumpukan perhatian dan intuisi.

Secara tradisinya dipercayai bahawa barang-barang berikut boleh menjadi azimat yang baik yang menarik wang:

  • Semanggi empat daun. Terdapat pendapat bahawa tumbuhan ini, serta imejnya, membawa nasib baik secara umum, dan bukan hanya kejayaan kewangan.
  • Wang dan simbolnya. "Wang membawa kepada wang! " kata orang, setelah lama percaya bahawa apa-apa jenis syiling, termasuk syiling lama dan wang kertas, adalah magnet wang.
  • Ladam kuda, sebaik-baiknya yang asli, tetapi cenderahati juga boleh diterima. Azimat ini bukan sahaja menarik kekayaan material, tetapi juga berfungsi sebagai azimat, menjaga dan melindungi pemiliknya.
  • Sekeping kulit kayu birch. Kami mendapat azimat ini dari Slav kuno, yang menghormati tumbuh-tumbuhan, haiwan, unsur semula jadi dan percaya bahawa pokok birch melindungi orang daripada masalah kewangan dan kemiskinan. Sekeping kulit kayu boleh melindungi anda daripada pemiutang yang menjengkelkan dan penghutang yang tidak jujur, daripada kecurian dan kerugian kewangan yang lain.

Orang Jepun mempunyai azimat mereka sendiri yang menarik wang dan menarik rakan kongsi yang jujur dan berjaya untuk perniagaan pemiliknya. Ini adalah patung kucing dengan kaki terangkat. Dia, seperti yang dipercayai oleh orang Jepun, melindungi rumah mereka daripada roh jahat dan kemalangan lain.

Talismans digunakan dengan cara yang berbeza. Ia dipakai pada diri anda dalam bentuk perhiasan atau bersama anda - dalam poket, dompet atau dompet, atau anda boleh menyimpannya di rumah.

Jimat leher.

Adalah dinasihatkan untuk tidak menunjukkan jimat anda kepada sesiapa, lebih-lebih lagi memberikannya kepada sesiapa sahaja. Oleh itu, anda perlu memakainya di bawah pakaian.

Pentakel Sulaiman.

azimat runic untuk menarik wang

Ini adalah salah satu daripada banyak nama jimat, menurut legenda kuno, milik Raja Salomo yang paling bijak. Dengan bantuannya, penguasa legenda itu mengalahkan legiun 72 syaitan. Adalah dipercayai bahawa raja meletakkan simbol ini pada cincin meterainya. Dalam bentuk moden, azimat adalah jimat dua sisi yang diperbuat daripada logam atau tanah liat, mengingatkan meterai.

Tindakan azimat:

  • membawa kejayaan kepada usahawan;
  • melipatgandakan modal;
  • menjimatkan wang daripada kehilangan pelaburan.

Kali pertama (selepas pengaktifan) dan secara berkala (semasa penggunaan) jimat harus dibersihkan. Ini dilakukan untuk menghapuskan negatif. Pembersihan agak mudah: anda perlu membilas azimat dengan air yang mengalir atau mengasapinya dengan kemenyan.

Jimat Rune.

Daripada azimat rune, kami boleh mengesyorkan dua:

  • Kilang wang. Mungkin ini adalah azimat yang paling biasa dan kuat dari kelas azimat yang menarik wang. Ia datang kepada kami dari Viking purba. Papan tanda itu beroperasi di empat kawasan perniagaan. Arah pertama berkaitan dengan aliran kewangan, yang kedua berkaitan dengan hasil idea dan tindakan, yang ketiga ialah sahabat dan pembantu (azimat akan memastikan bahawa anda dikelilingi oleh orang yang boleh dipercayai yang boleh membantu anda memperoleh kekayaan), dan keempat ialah memelihara dan meningkatkan apa yang telah anda perolehi.
azimat kilang wang

Rune Fehu adalah simbol pertama abjad ajaib ini. Ia direka untuk membantu anda mencari kekayaan dan kemakmuran.

watak pertama abjad ajaib ini

Jimat Masonik

Telur dadar Masonik untuk menarik wang

Mungkin kumpulan rahsia legenda dan misteri Mason selama berabad-abad bersatu dalam barisannya pelbagai orang, termasuk yang berpengaruh dan sangat kaya. Ahli-ahlinya menyimpan rahsia secara suci, tetapi khabar angin semakin berkembang bahawa wang membantu mereka menarik azimat dan simbol istimewa, yang selalu ada dengan banyaknya "freemason". Cukuplah untuk mengingati bahawa mata wang dunia - dolar - mempunyai lebih daripada sedozen simbol Masonik pada imej wang kertas satu dolar utamanya! Bukankah ini yang menjelaskan kejayaan wang ini?

Jimat dalam dompet anda.

Terdapat azimat yang menarik wang, yang harus disimpan bersama wang kertas di dompet anda. Antaranya ada juga yang mudah dibuat sendiri, contohnya daun pudina atau bay.

Bil madu.

bil madu untuk menarik wang

Azimat ini juga mudah dibuat sendiri. Berus mana-mana wang kertas dengan madu dan keringkan dengan baik dengan pengering rambut. Anda perlu menyimpan bil dalam dompet anda secara berasingan daripada semua wang lain.

Daun pudina atau daun bay.

azimat daun salam untuk wang

Pudina kering atau daun bay juga mempunyai keupayaan yang baik untuk menarik wang tunai. Tumbuhan juga disimpan dalam dompet. Daun salam juga mempunyai keupayaan untuk mengatasi mata jahat, iri hati dan kerosakan.

Syiling diikat dengan reben merah.

syiling yang menarik kekayaan

Jika anda mengikat tiga syiling Cina dengan lubang di tengah dengan tali merah (reben, reben), anda boleh mendapatkan azimat yang menarik wang. Ia dibawa ke dalam dompet. Syiling mempunyai keupayaan untuk menarik kekayaan, dan warna merah meningkatkan kesannya.

Batu yang menarik wang dan tuah.

batu untuk azimat dan azimat

Sesetengah batu juga mempunyai keupayaan untuk menarik kekayaan dan tuah. Seperti azimat lain, ia dibawa bersama anda atau disimpan di rumah, di pejabat atau di dalam kereta. Di antara batu-batu ini kami namakan:

  • Rhodonit. Ini adalah mineral warna merah jambu lembut. Ia tergolong dalam batu separa berharga. Adalah dipercayai bahawa azimat yang diperbuat daripada mineral ini membantu menyelesaikan masalah wang dan menstabilkan keadaan kewangan. Produk yang dibuat daripadanya sangat sesuai untuk wanita dan orang yang mempunyai profesion kreatif.
  • Nefritis. Merujuk kepada mineral yang berasal dari gunung berapi. Batu itu tidak mempunyai warna tertentu: anda boleh menemui sampel pelbagai warna: dari susu hingga hitam. Oleh kerana kapasiti haba yang tinggi, jed sentiasa kekal hangat. Ia dipercayai mempunyai khasiat perubatan. Azimat yang diperbuat daripada batu ini melindungi pemiliknya daripada kemiskinan, membantu menarik jumlah yang diperlukan, dan mempunyai kesan yang baik terhadap kesihatannya.
  • Chrysolite. Ini adalah batu kelimpahan. Ia akan menarik kekayaan kepada anda dan melindungi anda daripada tipu muslihat musuh, orang yang iri hati dan orang yang tidak baik.
  • Logam berharga. Mereka juga boleh berfungsi sebagai bahan untuk azimat yang menarik wang. Pilihan yang paling biasa dalam kes ini ialah emas. Walau bagaimanapun, ia hanya sesuai untuk personaliti yang kuat yang tidak takut kesukaran. Bagi orang yang reflektif dan sentiasa bimbang, emas hanya boleh mendatangkan kemudaratan. Logam ini berfungsi dengan baik dalam memberikan kesan pertama yang baik kepada lawan bicara, itulah sebabnya ia sering dipakai untuk rundingan penting. Walau bagaimanapun, ingat bahawa anda tidak boleh memakai emas dan perak pada masa yang sama, kerana ia saling meneutralkan satu sama lain.
  • Platinum. Ini adalah bahan yang indah untuk jimat. Ia menggalakkan kreativiti, meningkatkan keupayaan fizikal, kreatif dan kognitif seseorang.

Tumbuhan rumah.

Sekarang mari kita bercakap tentang tumbuhan dalaman, yang juga boleh menjadi jimat wang.

Crassula (pokok wang).

Pokok wang Crassula

Mungkin bentuk daun, mengingatkan syiling, atau sesuatu yang lain menjadikan crassula salah satu tumbuhan yang paling popular, dikaitkan dalam fikiran orang yang kaya dan sejahtera. Ingat, lebih sihat bunga itu, lebih banyak kekayaan yang boleh menarik!

Agar wanita gemuk itu berfungsi sebagai azimat, ia mesti diaktifkan sebelum menanam. Ini mesti dilakukan semasa bulan purnama.

Nyalakan lilin hijau dan letakkan di atas periuk tiga kali, ucapkan kata-kata mantra: "Ibu Bumi, terimalah pokok saya, beri makan dengan jus, berikan kekuatan anda, dedahkan kekayaan anda kepadanya! Bapa matahari, hangatkan pokok saya dengan sinar anda, berikan kehangatan, cahaya dan kehidupan, supaya daunnya penuh dan membawa kemakmuran ke rumah! Air-air, basuh pokok saya dengan sungai-sungai anda, berikan ia embun, berikan ia titisan emas dan perak, biarkan perak dan emas kekal di rumah saya! Saudara angin, tiuplah pohonku dengan nafas hidupmu, singkirkan kemalangan dan penyakit daripadanya, bawalah kekayaan dan kemakmuran ke dalam rumahku! Dan semoga kekayaan saya bertambah dengan setiap daun yang baru, dengan setiap ranting yang baru! Biarlah begitu! ".

Selepas upacara ini, bunga itu ditanam di dalam pasu. Apabila menjaga tumbuhan, menyiramnya, jangan lupa mengulangi: "Adik perempuan yang gemuk, dewasalah, lelaki, berikan saya kuasa kewangan anda: untuk berdagang, untuk pendapatan, untuk beg yang ketat, untuk tong penuh! Sama seperti dedaunan anda bertambah setiap hari, wang saya tidak dipindahkan! "

Geranium merah.

geranium merah jimat

Dalam keadaan tertentu, bunga ini boleh menjadi jimat wang yang indah. Adalah sangat penting untuk memulakannya dengan betul. Ritual itu harus dilakukan apabila menanam (atau memindahkan) geranium merah. Untuk melakukan ini, anda memerlukan tanah yang dikumpulkan dari tiga persimpangan. Pada sekeping kertas anda perlu menulis jumlah yang anda ingin tarik. Letakkan nota di dalam pasu bersama dengan tanah. Dengan setiap penyiraman, ulangi: "Tumbuh, berbunga, tumbuh, keriting. Datang, wang, kumpulkan, gandakan. "

Zamioculcas ialah pokok dolar.

pokok kekayaan zamioculcas

Keupayaan Zamioculcas untuk menarik kesejahteraan ditemui di Amerika Utara. Oleh itu nama kedua. Telah diperhatikan bahawa jumlah kejayaan yang dibawa oleh bunga adalah berkadar terus dengan kadar pertumbuhannya.

Untuk mengaktifkan kilang, letakkan wang satu dolar di bawah pasu dan gantungkan bil yang sama pada dahan. Yang terakhir boleh pra-dipintal, atau boleh dibiarkan terbuka.

Zamioculcas perlu disiram dengan air wang. Tukar satu dolar supaya anda mempunyai beberapa sen. Letakkan syiling di dalam air selama 15-20 minit. Sekarang siram tumbuhan.

Jimat Feng Shui.

Beberapa pengikut moden Feng Shui percaya bahawa jimat boleh mengaktifkan zon tenaga tertentu. Dari sudut pandangan ini, azimat yang menarik wang boleh merangkumi zon kesejahteraan kewangan di tempat yang anda perlukan, yang akan menjadi insentif untuk menarik kewangan.

Azimat yang paling popular ialah:

  • kuda - sfera kewangan;
  • katak berkaki tiga dengan syiling di mulutnya - wang;
  • Hotei adalah dewa yang bertindak sebagai simbol kemakmuran dan kebahagiaan.

Adalah lebih baik untuk meletakkan patung-patung di sektor tenggara rumah.

Bagaimana untuk mengaktifkan azimat yang menarik wang

beg syiling menarik wang

Bagaimana untuk mengaktifkan tumbuhan supaya ia mula berfungsi sebagai jimat telah dikatakan di atas. Perhatikan bahawa mana-mana azimat memerlukan prosedur ini, jika tidak, ia akan kekal sebagai perkara hiasan. Banyak azimat mempunyai arahan terperinci untuk memulakannya. Dalam kes ini, kami mengesyorkan mengikuti mereka. Dalam situasi lain, anda boleh melakukannya seperti ini:

  • Balut azimat dengan kain merah bersih, lebih baik semula jadi.
  • Letakkan di ambang tingkap semalaman.

Ritual ini dilakukan pada bulan waxing atau pada bulan purnama dengan langit yang cerah. Cahaya bulan sepatutnya jatuh pada jimat yang dibalut dengan kain.

Azimat dan azimat untuk menarik wang dan nasib baik, walaupun berkuasa, masih hanya pembantu di jalan menuju kesejahteraan dan kemakmuran. Adalah penting untuk tidak lupa bahawa barang-barang ini hanyalah bantuan kepada tindakan anda sendiri. Oleh itu, kata-kata utama, inisiatif, tindakan adalah milik anda!

Apa yang perlu dilakukan jika jimat itu tidak berkesan dan seseorang tidak melihat sebarang perubahan positif dalam aspek kewangan dalam hidupnya? Mungkin negatif tersembunyi dalam diri anda. Di suatu tempat di kedalaman fikiran anda anda tidak percaya pada kejayaan, dan pemikiran ini menjadi kenyataan. Buang keraguan, percaya pada diri sendiri. Azimat akan membantu anda dan anda akan mencapai kejayaan. Iman menghasilkan mukjizat!

Bagaimana untuk membeli azimat yang menarik wang

Kami berbesar hati untuk membentangkan kepada perhatian anda mana-mana kedai dalam talian mengenai topik yang sama. Kesemuanya dianggap sebagai kedai esoterik yang sangat baik di negara kita.

Anda tidak perlu menghabiskan masa yang lama untuk mencari azimat yang menarik wang. Di setiap kedai dalam talian anda akan menemui sesuatu yang sesuai untuk anda, seseorang yang mengikut caranya sendiri, tidak takut perubahan, dan bertanggungjawab atas tindakannya bukan sahaja di hadapan orang, tetapi juga di hadapan seluruh Alam Semesta.

Di samping itu, sememangnya setiap kedai menawarkan pelbagai barangan esoterik. Anda boleh membeli semua yang anda perlukan untuk menjalankan ritual ajaib: tilik dengan kad Tarot, amalan runic, shamanisme, Wicca, Druidcraft, tradisi utara, sihir upacara dan banyak lagi.

Anda mempunyai peluang untuk membeli mana-mana produk yang menarik minat anda dengan memesannya di tapak web yang beroperasi sepanjang masa. Sebarang pesanan anda akan disiapkan secepat mungkin. Penduduk dan tetamu ibu kota boleh melawat bukan sahaja tapak, tetapi juga kedai. Lihatlah sudut-sudut sihir sejati!

Pesona adalah alat ajaib yang tidak ternilai. Tugas mereka adalah untuk menjaga keselamatan anda, melindungi anda daripada masalah, dan melindungi anda daripada kehilangan apa yang telah anda capai dan sayang kepada anda. Dan dalam keadaan yang sukar, azimat membantu menyelesaikan masalah dengan kerugian paling sedikit, dengan cepat dan tanpa akibat.